Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

Həsənova Əzizə Vərqa qızı
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

TƏHSİLİN İDARƏ OLUNMASINDA MƏKTƏB VƏ İCTİMAİYYƏT PROBLEMİ


Açar sözlər: obyektivlik, məktəb, idarəetmə, ictimaiyyət, münasibət
Key words: objectivity, school, management, community, attitude
Kлючевые слова: объективность, школа, менеджмент, сообщество, отношение

21-ci əsr ötən əsrlərdən özünün yüksək sürətli inkişafı və dəvamlı informasiya axını ilə xarakterizə olunur. Belə bir zamanda, şəxsiyyət azadlığı anlayışının ön plana çəkilməsi, cəmiyyətin demokratik prinsipləri dəstəkləməsi kimi tendensiyaları da bərabərində gətirdi. Bir çox sahələrdə olduğu kimi, cəmiyyətin təhsil sferasında söz deməyə başlaması dövrün tələbindən başqa bir şey deyildir. Bunun nəticəsidir ki, bu gün Azərbaycan təhsil sisteminin önəmli xüsusiyyətlətindən biri dövlət-ictimai əsasda idarəedilməsidir. Dövlət-ictimai idarəetmə nə deməkdir?
Təhsilin dövlət-ictimai idarəetməsinin əsas ideyası təhsil problemlərini həll etmək üçün dövlətin və cəmiyyətin səylərini birləşdirmək, tədris prosesinin məzmunu, forma və metodlarını, müxtəlif tip təhsil müəssisələrini seçməkdə müəllimlərə, şagirdlərə, valideynlərə böyük hüquqlar və azadlıqlar vermək təşkil edir. 


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [136,8 Kb] (yüklənib: 35)
 


Baxış: 755
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]