Quliyeva Səmayə Akif qızı
Azərbaycan Dövlət Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyası
ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ NİTQ VƏRDİŞLƏRİNİN FORMALAŞDIRILMASININ LİNQVİSTİK ƏSASLARI
Açar sözlər: nitq vərdişləri, kommunikativ bacarıq, bədən dili, linqvistika
Key words: speech habits, communicative skill, body language, linguistics
Ключевые слова: речевые привычки, коммникативный навык, язык тела, лингвистика
Xarici dilin tədrisi metodikası dilçilik elmi ilə sıx bağlıdır. Metodika bir elm kimi, özünün bir sıra problemlərini nəinki dilçiliklə birgə, həm də onun köməyilə həll edir. Bu fikirlər metodika ilə dilçiliyin ümumi əlaqəsini əks etdirir. Bəs bu əlaqə nitq vərdişlərinin formalaşdırılmasına necə təsir edir? Bu sualı aydınlaşdırmadan öncə nitqin tədrisi prosesində metodistləri və müəllimləri daim düşündürən məsələlər və maraq doğuran suallara nəzər yetirək:
- Nitqdə hansı aspektlərə önəm verilməlidir?
- Qrammatik qaydalardan başqa hansı qaydalara dil öyrənənlər nitq prosesində ehtiyac duyurlar?
- Nitq fəaliyyətlərinin hansı növü auditoriyada daha çox istifadə olunur?
- Nitqin formalaşdırılmasında hansı materiallardan istifadə edilir?
- Düzgün ünsiyyət qurmaq üçün hansı növ semantik-qrammatik biliyə ehtiyac var? [2, s.90]