Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
DOI: 10.36719/AEM/2007-2019/47/131-133
Sevinc Xaliq qızı Cəbrayılova
Azərbaycan Dillər Universiteti

TƏDRİS PROSESİNDƏ İNTERAKTİV TƏLİMİN BƏZİ PROBLEMLƏRİ

Açar sözlər: interaktiv metod, psixoloji inkişaf, individual, dəyər, milli mədəniyyət
Key words: interactive method, psychological development, individual, cost, national culture
Ключевые слова: интерактивный метод, психологический развитие, индивидуальный, ценность, национальная культура,

Xarici dilin öyrədilməsinin əsas məqsədlərindən biri öyrəncilərə müstəqil olaraq fəaliyyət göstərmək, fikir yürütmək qabiliyyətinin aşılan­masıdır. Amma təəssüf ediləsi haldır ki, bu sahədə həyata keçirilən saysız- hesabsız təşəbbüslərə baxmayaraq əldə olunan nəticə heç də ürəkaçan deyil. Bu səbəbdən də belə bir sual yaranır. Nə üçün hər hansı bir xarici ölkəyə səfər etmiş vətəndaş qısa müddət ərzində, heç bir metodik vəsaitə malik olmadan, müstəqil olaraq fikrini ifadə edir və həmin xarici dildə danışmağa başlayır? Qəribədir. Belə olan halda 11 il müəllim nəzarəti altında müxtəlif dərs vəsaitləri ilə təmin olunmuş şagirdlərin tədris olunan xarici dilə sərbəst olaraq yiyələnməsinə mane olan səbəblər nədən ibarətdir? Məhz bu nöqteyi nəzərdən, mən göstərilən müxtəlif səbəblərlə bağlı fikirlər söyləmək istərdim. 

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [160,57 Kb] (yüklənib: 20)

Baxış: 704
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]