Arxiv
2024 DOI: 10.36719/AEM/2007-2019/47/137-139
Səmayə Akif qızı Quliyeva
Azərbaycan Dövlət Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyası
V VƏ VI SİNİFLƏRDƏ NİTQ VƏRDİŞLƏRİNİN TƏDRİSİNƏ VERİLƏN PROQRAM TƏLƏBLƏRİ
Açar sözlər: şifahi nitq, nitq prosesi, dialoji nitq, nitq vərdişləri, sosiomədəni faktor
Key words: oral speech, speech process, dialogue speech, speech habits, sociocultural factor
Ключевые слова: устная речь, речевой процесс, диалогическая речь, речевые привычки, социокультурный фактор
İlk olaraq üzərində düşünəcəyimiz məsələ odur ki, nə üçün əksər orta məktəb şagirdləri təhsillərini tam bitirdikdən sonra da xarici dildə ünsiyyət qura bilmirlər, halbuki uzun illər xarici dil bu şagirdlərə qəbul edilmiş proqram əsasında tədris olunmuşdur. Onlar imtahanlardan uğurla keçdiklərinə baxmayaraq, yerli dil daşıyıcıları ilə ünsiyyətə girə bilmirlər. Buna səbəb olan birinci amil budur ki, tədris proqramında əsasən yazılı mətnlərin tərcüməsi, dərslikdən tapşırıqların edilməsi və ya hazır dialoqların əzbərlənməsi üstünlük təşkil edir. Digər səbəb isə sinifdə ana dilində ünsiyyətə üstünlük verilməsidir. Xarici dilin tədrisinə ayrılan dərs saatlarının azlığı, həmin mühitdə xarici dilin işlənməməsi, xarici dildə kommunikativ və dərketmə (anlama) vərdişlərinin kifayət qədər inkişaf etdirilməməsi milli məktəblərdə xarici dilin tədrisinə mənfi təsir göstərir.
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[172,41 Kb] (yüklənib: 21)
Baxış:
730