Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv
DOI: 10.36719/AEM/2007-2019/47/137-139
Səmayə Akif qızı Quliyeva
Azərbaycan Dövlət Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyası

V  VƏ VI SİNİFLƏRDƏ  NİTQ   VƏRDİŞLƏRİNİN TƏDRİSİNƏ VERİLƏN PROQRAM TƏLƏBLƏRİ

Açar sözlər:   şifahi nitq, nitq prosesi,  dialoji nitq, nitq vərdişləri,  sosiomədəni faktor
Key words:   oral speech, speech process, dialogue speech, speech habits, sociocultural factor
Ключевые   слова:  устная речь,  речевой процессдиалогическая речьречевые привычкисоциокультурный фактор

İlk olaraq üzərində düşünəcəyimiz məsələ odur ki, nə üçün əksər orta məktəb şagirdləri təhsillərini tam bitirdikdən  sonra da xarici dildə ünsiyyət qura bilmirlər, halbuki uzun illər xarici dil bu şagirdlərə qəbul edilmiş proqram əsasında tədris olunmuşdur. Onlar  imtahanlardan  uğurla  keçdiklərinə baxmayaraq, yerli dil daşıyıcıları ilə ünsiyyətə girə bilmirlər. Buna səbəb olan birinci amil budur ki, tədris proqramında əsasən yazılı mətnlərin tərcüməsi, dərslikdən tapşırıqların edilməsi və ya hazır dialoqların əzbərlənməsi üstünlük təşkil edir. Digər səbəb isə sinifdə ana dilində ünsiyyətə üstünlük verilməsidir.  Xarici dilin tədrisinə ayrılan dərs saatlarının azlığı, həmin mühitdə xarici dilin işlənməməsi, xarici dildə kommunikativ və dərketmə (anlama) vərdişlərinin kifayət qədər inkişaf etdirilməməsi milli məktəblərdə  xarici dilin tədrisinə mənfi təsir göstərir.

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [172,41 Kb] (yüklənib: 21)

Baxış: 730
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]