Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

G.Ş.Süleymanova 
Azərbaycan Dillər Universiteti


İNGİLİS DİLİNİN  TAPŞIRIQ-ƏSASLI  TƏDRİSİ


Açar sözlər: Dil tədrisi, metodlar, komunikativ metodologiya, tapşırıq, tapşırıq-əsaslı tədris, dil öyrənilməsi.
Key words: Language teaching, methods, communicative methodology, task, task-based approach, language learning. 
Ключевые слова: Преподавание языка, методы, коммуникативная методология, задания, ориен-тированное на заданиех, изучение языка.

Bu məqalə, dil tədrisində bir metod olan tapşırıq-əsaslı dil tədrisinin müxtəlif məqamlarını tədqiq edir. Məqalədə yaxın zamanlarda dilin tapşırıq-əsaslı tədrisində edilmiş çalışmalar hər tərəfli şəkildə incələnərək, bu metodun üstünlükləri və müxtəlif təzahürləri göstəriləcəkdir. Öncə dilin tapşırıq-əsaslı tədrisinin təbiəti və ünsiyyətdəki rolu müzakirə olunacaq. Daha sonra bu metodun təməl xüsusiyyətləri, müəllim və tələbə rolları əsas götürülərək tədqiq olunacaqdır.Sonda isə bu metodun üstünlükləri və qeyri-üstünlükləri müzakirə olunacaqdır.
Ənənəvi öyrənmədə (məs.qrammatik tərcümə,eşitmə-danışma) dil xaricilərə və ya ikinci dil öyrənənlərə qrup şəklində tədris olunur. Belə halda diqqət nöqtəsində dilin əsas özüdür. Nəinki,dilin daşıdığı hər hansı bir məlumat və ya onun istifadə tərzi deyil. Müəllimin məqsədi isə tələbələrinə yeni lüğəti və dilin qrammatik qaydalarını öyrətməkdir.

MƏQALƏNİ YÜKLƏ [246,54 Kb] (yüklənib: 65)
 
Baxış: 1 241
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]