Arxiv
2024 G.F.Qəzənfərli
Bakı Slavyan Universiteti
ƏDƏBİYYAT DƏRSLƏRİNİN QARŞISINDA DURAN VƏZİFƏLƏR
Açar sözlər: ədəbiyyat, tədris, tələb, vəzifə, fəal təlim, ədəbi əsərlər, şagird, ənənəvi üsul
Key words: literature, teaching, request, mission, active training, literary works, pupil, traditional method
Ключевые слова: литература, обучение, спрос, спальное место, активное обучение, литературные проиэведения, ученик, традиционный метод
Fəal-interaktiv təlim üsullarının formalaşması təhsil qarsısında yeni tələblər qoyur. Bu tələblərin ödənilməsi baxımından ədəbiyyatın tədrisinin imkanları çoxdur. Çünki ədəbiyyat həyatı təsvir edir. Ədib real, şahidi olduğu, müşahidə etdiyi hadisələri bədii əsərdə qələmə alır. Cəmiyyət və həyatla bağlı elə bir məsələ yoxdur ki, bədii əsərlərdə öz əksini tapmasın. Bu baxımdan bədii nümunələri öyrənməklə şagirdlərdə nitq mədəniyyəti, tələffüz, real düşüncə tərzi və s. formalaşır. Bu deyilənlər əsasında ədəbiyyatın tədrisini aşağıdakı şəkildə qruplaşdırmaq olar:
1. Ədəbi əsərlər
2. Tərcümeyi-hala dair məlumatlar
3. İcmal materialları
4. Ədəbiyyat nəzəriyyəsinə dair materiallar
5. Nitq inkişafı işləri [ 1,125 ]
Ədəbi əsərlərin öyrənilməsinə həsr olunan dərslər də ( ənənəvi ) formasına görə üç yerə ayrılır.
a) əsərin məzmununun öyrənilməsinə həsr olunan dərslər. Proqramda bu
dərslərə 2, 3 bəzəndə 4 saat ayrılır.
b) əsərin təhlilinin həyata keçirilməsinə həsr olunan dərslər.
c) əsərin məzmununu və təhlili işlərini birlikdə həyata keçirən dərslər. [1,127]
MƏQALƏNİ YÜKLƏ
[334,17 Kb] (yüklənib: 42)
Baxış:
1 243