Arxiv
ELMİ TƏDQİQAT - 2025 ELMİ TƏDQİQAT 2024 ELMİ TƏDQİQAT 2023 ELMİ TƏDQİQAT 2022 ELMİ TƏDQİQAT 2021

DOI:  https://doi.org/10.36719/2789-6919/50/31-35

Səadət Musayeva

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

fizika-riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0008-0772-9407

s.musayeva_ttm@mail.ru

Xankişi Məmmədov

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

texnika üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0006-6978-3084

kankishimamedov_53@mail.ru

Sevinc İbrahimova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

https://orcid.org/0009-0009-2194-2412

ibrahimovasevinc037@gmail.com

Gülər Səfərova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

https://orcid.org/0009-0002-4926-2565

gulersafarova.90@gmail.com

 

Materialşünaslıq fənninin tədrisində fənlərarası əlaqənin

xarakterik cəhətləri

 

Xülasə

 

Elmi anlayışların formalaşmasında fənlərarası əlaqələrin xüsusi yeri var. Bu, materialşünaslıq fənninə də aiddir. Bu araşdırmada məhz materialşünaslıq fənninin tədrisində fənlərarası əlaqənin, yəni iki və ya daha artıq fənnin əhatə etdiyi anlayış, bilik, bacarıq və prinsiplərin sintezinin xarakterik cəhətləri tədqiq edilir. Bu da tələbələrdə nəzəri biliklərin, bacarıq və vərdişlərin formalaşmasına və əmək təcrübəsinin zənginləşməsinə xidmət edir. Qeyd edilir ki, fənlərarası əlaqələr problemi dərin tarixi köklərə malikdir. Bu barədə Y.A.Kamenski yazırdı ki, “Qarşılıqlı əlaqədə olan hər şeyi əlaqəli şəkildə öyrənmək lazımdır”. Bu isə tələbələrdə hadisələri daha ətraflı görməyə imkan yaradır. Materialşünaslıq fənninin digər fənlərlə – riyaziyyat, fizika, kimya, təsviri incəsənət, biologiya, musiqi, tarix, coğrafiya və bir sıra texniki fənlərlə əlaqə yaradılması imkanları var ki, bu da onun xarakterik cəhətlərindən biridir. Bu səbəbdən “texnologiya müəllimliyi” ixtisası üzrə kadr hazırlığında materialşünaslıq fənninin tədrisində fənlərarası əlaqənin xarakterik cəhətlərinin öyrənilməsi həm vacib, həm zəruri, həm də maraqlıdır. Tədqiqatda araşdırmaya iki aspektdə yanaşılmışdır: 1) Materialşünaslıq fənninin kimya fənni ilə əlaqəli tədrisi; 2) Materialşünaslıq fənninin fizika fənni ilə əlaqəli tədrisi. Qeyd edilənlər problemin aktuallığından xəbər verməklə, dünyanı dərketmənin bəlkə də ən real, universal və ən optimal mənbəyi hesab oluna bilər.

Açar sözlər: materialşünaslıq, texnologiya müəllimliyi, elmi anlayışlar, fənlərarası əlaqə, fənlərarası inteqrasiya, anlayışların formalaşması

 

 


Baxış: 48