DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/22/28-31
Nigar Babayeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
kimya üzrə fəlsəfə doktoru
https://orcid.org/0000-0001-8954-7210
Xədicə Qayıbova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
xediceqayibova@gmail.com
UOT 372.8:50
İON RABİTƏSİNİN TƏDRİSİ ZAMANI STEAM TƏHSİL METODUNUN TƏTBİQİ
Xülasə
Məqalədə müasir dövr təhsilinin texnologiya ilə bağlılığından, STEAM dərs metodunun ümüumtəhsil məktəblərində tətbiqinin şagird səriştələrinin artırılmasında rolundan, XXI əsrin təhsilində vacib sayılan layihə əsaslı, öyrənmə əsaslı təhsildən danışılır. Müəlliflər kimyanın tədrisi zamanı STEAM əsaslı öyrənməni daha dərindən anlayıb tətbiq etmək üçün 7E modeli əsasında hazırlanmış “İon rabitəsi” mövzusunda dərs nümunəsinə diqqəti cəlb edərək yeni təlim üsullarının təhsildə rolunu əsaslandırır.
Açar sözlər: layihə əsaslı öyrənmə, STEAM dərsləri, ion texnologiyası, mikrobit və tinkerkartlar, bacarıq
Nigar Babayeva
Azerbaijan State Pedagogical University
Doctor of Philosophy in Chemistry
https://orcid.org/0000-0001-8954-7210
Khadija Gayibova
Azerbaijan State Pedagogical University
master student
xediceqayibova@gmail.com
UOT 372.8:50
Application of the STEAM educational method during
the teaching of Ion communication
Abstract
The article talks about the connection of modern education with technology, the role of the application of the STEAM teaching method in general education schools in increasing student competences, project-based, learning-based education, which is considered important in the education of the XXI century. The author justifies the role of new teaching methods in education by drawing attention to the example of a lesson on "Ion communication" developed on the basis of the 7E model in order to understand and apply STEAM-based learning in the teaching of chemistry.
Keyvords: project based learning, STEAM lessons, ion technology, microbit and tinkerkarts, skill