DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/28/47-52

Şəlalə Mahmudova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktorut

[email protected]


AZƏRBAYCAN UŞAQ NƏSRİNİN İNKİŞAFINDA Ə.MƏMMƏDXANLININ VƏ M.RZAQULUZADƏNİN ROLU


Xülasə

Tezisdə Ənvər Məmmədxanlı ilə Mikayıl Rzaquluzadənin hekayə yaradıcılığına nəzər salınmışdır. Bu hekayələrin mövzu və ideyası, dil-üslub xüsusiyyətləri araşdırılmışdır. Qeyd olunmuşdur ki, hər iki sənətkar öz əsərlərində müxtəlif insan talelərini qabardaraq oxucusunu düşündürməyə nail olmuşlar. Bu əsərlər məktəb yaşlı uşaqlar tərəfindən maraqla qarşılanır, onların dünyagörüşlərinin formalaşmasında mühüm rol oynayır. Həm Ə.Məmmədxanlı, həm də M.Rzaquluzadə  əsərlərində mövzu seçiminə, dilin sadəliyinə, axıcılığına və obrazlılığına xüsusi diqqət yetirmişlər. 

Açar sözlər: hekayə, ideya, obraz, Cənub mövzusu, müharibə mövzusu, təlim və tərbiyə


Shalala Makhmudova

Azerbaijan State Pedagogical University

PhD in Philology

[email protected]


The role of A.Mammadkhanli and M.Rzaguluzade in the development of 

Azerbaijan children's prose


Abstract

The thesis analyses the storytelling of Anvar Mammadkhanli and Mikayil Rzaguluzade. The theme and idea, language and stylistic features of these stories were analyzed. It was found that both artists succeeded in making their readers think by shedding light on various human destinies in their works. These works are received with interest in school-age children and play a significant role in the formation of their worldviews. Both A.Mammadkhanli and M.Rzaguluzade paid particular attention to the choice of themes, simplicity, fluidity and imagery of language in their works.   

Keywords: story, idea, image, Southern theme, war theme, training and education



MƏQALƏNİ YÜKLƏ [388,58 Kb] (yüklənib: 11)


Baxış: 85
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]