DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/35/23-27
Xankişi Məmmədov
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
texnika üzrə fəlsəfə doktoru
kankishimamedov_53@mail.ru
Orcid: 0009-0006-6978-3084
Səadət MusayevaAzərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
s.musayeva_ttm@mail.ru
Orcid:0009-0008-0772-9407
“TEXNOLOGİYA MÜƏLLİMLİYİ” HAZIRLIĞINDA ÖLÇÜ VAHİDLƏRİNDƏN İSTİFADƏ SƏVİYYƏSİ
Xülasə
Bu araşdırmada bəzi uzunluq ölçü vahidlərinin riyazi semantikasından və riyazi-poetik məna aləmindən söhbət açılır, müasir “texnologiya müəllimliyi” hazırlığında ölçü vahidlərindən istifadə səviyyəsi tədqiq edilir. Qeyd edilir ki, riyaziyyatda, fizikada, informatikada və digər dəqiq elmlərdə də, filologiyada olduğu kimi dilin əsas elementləri deyəndə dilin əlifbası, sintaksisi və semantikası başa düşülür. Dilin əlifbası deyəndə isə, həmin dildə işlənən simvollar nəzərdə tutulur. O da vurğulanır ki, fizika riyaziyyata, kimyaya, o cümlədən bir çox elmlərə, riyaziyyat fizikaya, ədəbiyyata, informatika folklora, mənəviyyat elmi və tarix poeziyaya kömək etdiyi kimi, digər elmlərin də “texnologiya müəllimliyi” hazırlığında köməyi danılmazdır. Bu da elmlərin əlaqəli öyrənilməsinin vacibliyini və zəruriliyini göstərir. Bu mənada “texnologiya müəllimliyi” ixtisası üzrə kadr hazırlığında ölçü vahidlərindən və riyazi elementlərdən istifadə səviyyəsinin öyrənlməsi həm vacib, həm də maraqlıdır. Əslində dünyanı dərketmənin bəlkə də ən real, universal və ən optimal mənbəyi məhz elmlərin əlaqəli öyrənilməsindən, xüsusən fizika və riyaziyyatdan istifadədən keçir. Bu isə problemin aktuallığından xəbər verir.
Açar sözlər: texnologiya müəllimliyi, fizika, riyazyyat, informatika, ölçü vahidləri, paremioloji vahidlər
Khankishi Mammadov
Azerbaijan State Pedagogical University
Ph.D. in technology
Orcid: 0009-0006-6978-3084
Saadat Musayeva
Azerbaijan State Pedagogical University
Candidate of physical and mathematical sciences
s.musayeva_ttm@mail.ru Orcid: 0009-0008-0772-9407
Level of use of units of measurement in "technology teacher" training
Abstract
This study examines the mathematical semantics and mathematical-poetic semantic world of some units of length measurement, and investigates the level of use of units of measurement in the training of the modern "technology teacher". It is noted that in mathematics, physics, computer science and other technical sciences, the basic elements of language are understood as its alphabet, syntax and semantics. The alphabet of a language refers to the symbols used in that language. Just as physics helps math, math helps physics, computer science helps folklore, spiritual sciences and history help poetry, so the help of other sciences in preparing a "technology teacher" is undeniable. This shows the importance and necessity of studying related sciences. In this sense, it is important and interesting to investigate the level of use of measurement units and mathematical elements in training for the specialty of teaching technology. After all, perhaps the most real, universal and optimal source of understanding the world is the use of related sciences, especially physics and mathematics. This indicates the relevance of the problem.
Keywords: Technology teacher, physics, math, computer science, units of measurement, paremiological units