|
DERGİNİN TAM VERSİYONU
|
İÇERİK:
|
BEŞERİ VE SOSYAL BİLİMLER
|
|
Rahim Sadıqov Korporativ idarəetmədə innovasiya menecmenti |
9 |
|
Ramal Kərimov Ölkənin iqtisadi inkişaf strategiyasında rəqəmsal transformasiyanın əhəmiyyəti |
13 |
|
Günel Səfərova Alqı-satqıda lizinq əməliyyatlarının təkmilləşdirilməsi |
19 |
|
Cabir Mirzai Yaşıl enerjiyə keçid və enerji təhlükəsizliyi: Azərbaycanın strateji prioritetləri |
23 |
|
Qafar Bağırov Post-münaqişə bölgələrində aqrar sahibkarlığın inkişafında insan kapitalının və institusional mexanizmlərin rolu |
27 |
|
Simuzər Məmmədova Rəqəmsal marketinq və qiymət qərarları |
32 |
|
Nuridə Qasımova Biznesdə informasiya texnologiyalarının istifadəsinin əsas yönləri və gələcək perspektivləri |
36 |
|
Fidan Səfərova Rəqabətqabiliyyətlilik və antiinhisar siyasətinin iqtisadi təhlükəsizlikdə rolu |
40 |
|
Nigar Kazımova Rəqəmsal bacarıqlar dövründə karyera planlamasında yeni tendensiyalar |
44 |
|
Xədicə Qubadzadə İqtisadi böyümə və innovasiya: suveren ölkələrdə idarəetmə strategiyalarının təsiri |
48 |
|
İsmayıl Şərifli Maşınqayırmada innovasiya menecmenti və onun tətbiqi xüsusiyyətləri |
52 |
|
Fidan Hümbətova Ali təhsildə keyfiyyət təminatı və onun innovativ xüsusiyyətləri |
57 |
|
İlknur Rəcəbli Rəqəmsal marketinqdə innovativ texnologiyalar |
62 |
|
İlahə Əliyeva Ərzaq məhsullarının marketinqi: innovasiyalar və perspektivlər |
66 |
|
Zamiq Əhmədov Qida sənayesi və onun innovativ xüsusiyyətləri |
70 |