DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/17/7-11

Totu Yasin qızı İbrahimova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

magistrant

ibrahimova.tutu.1999@gmail.com


MONİTORİNQ TƏHSİLİN İDARƏ EDİLMƏSİNDƏ ƏSAS

KOMPONENTLƏRDƏN BİRİ KİMİ


Xülasə

Bu məqalədə monitorinq, onun təhsilin idarə olunmasında rolundan bəhs edilir. İlk növbədə, monitorinq haqqında məlumat, daha sonra onun həyata keçirilmə mərhələləri əks olunur. Məqalədə həmçinin müxtəlif illərdə həyata keçrilən monitorinq tədbirləri də qeyd olunur. Hər aparılan monitorinqin özünəməxsus məqsədləri olur. Amma bütün monitorinqlər bir ümumi məqsədə təhsildə keyfiyyətə nail olmağa xidmət edir. Təhsildə keyfiyyətə nail olmaq üçün davamlı olaraq monitorinqlər keçirilməli, əldə olunan nəticələr təhlil və müqayisə olunmalıdır. Yeri gəldikcə yaranan mənfi halların aradan qaldırılması məqsədilə tədbirlər həyata keçirilməlidir.

Açar sözlər: monitorinq, təhsilin idarə edilməsi, təhsilin keyfiyyəti, təlim prosesi, bilik, bacarıq


Totu Yasin Ibrahimova

Azerbaijan State Pedagogical University

master student

ibrahimova.tutu.1999@gmail.com


Monitoring as one of the main components in educational management


Abstract

This article discusses monitoring and its role in education management. First of all, information about monitoring, and then the stages of its implementation are reflected. The article also mentions the monitoring measures implemented in different years. Each conducted monitoring has its own objectives. But all monitoring serves one common goal - to achieve quality in education. And in order to achieve quality in education, continuous monitoring should be carried out, and the obtained results should be analyzed and compared. Certain measures should be implemented in order to eliminate negative situations in education.

Keywords: monitoring, management of education, quality of education, training process, knowledge, skill


Baxış: 341