DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/07/15-18
Samirə Bakir qızı Hüseynova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
magistrant
ÖYRƏNMƏ PROSESİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN İDRAK FƏALİYYƏTİNİN AKTIVLƏŞDİRİLMƏSİ
Xülasə
Məqalə bilik fəaliyyəti fenomeninin psixoloji və pedaqoji xarakterinin aşkarlanmasına həsr olunub. Müəllif tədqiqatçıların müxtəlif elmi mövqelərini təhlil edir, bilik fəaliyyətinin inkişaf nümunələrini ortaya qoyur, şagirdin idrak fəaliyyətə olan tələbatının formalaşmasına təsir edən amilləri nəzərdən keçirir. Yeni proqlamlar yalnız sistemin, məzmunun dəyişdirilməsini deyil, həm də şagirdlərdə idrak proseslərinin maksimum dərəcədə inkişaf etdirilməsini vacib bir məsələ kimi qarşıya qoyur.Təlim prosesində şagirdlərin təfəkkürünü fəaliyyətə gətirməkdə müəllimin suallarının böyük əhəmiyyəti var. Bəzi müəllimlər şagirdlərin yaradıcı düşüncəsinə inanmır, onlara həddindən artıq bəsit və heç bir fikri axtarış aparmadan cavab verməsi mümkün olan suallar verirlər.
Açar sözlər: aktivləşdirmə, didaktika, idrak, aktuallıq, təlim, fəaliyyət, inkişaf, araşdırma
Samira Bakir Huseynova
Azerbaijan State Pedagogical University
master student
Activation of cognitive activity of students in the learning process
Abstract
The article is devoted to revealing the psychological pedagogical nature of the phenomenon of cognitive activity. The author analyzes various scientific positions of development of cognitive activity, considers factors that influence the formation of the child’s desire for cognitive activity. New programs not only change the system and content, but also the maximum development of students' cognitive processes as an important issue. The teacher's questions are of great importance in activating the students' thinking during the training process. Some teachers don't believe in students' creative thinking, they ask them questions that are too simple and can be answered without searching for any ideas.
Keywords: atomization, didactics, cognition, relevance, training, activity, development, research