DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/17/12-15
Tutu Əsgər qızı Əsayeva
Binəqədi rayonu 179 saylı tam orta məktəb
TƏRBİYƏ VƏ ŞƏXSİYYƏTİN İNKİŞAFI
Xülasə
Məqalədə şəxsiyyətin inkişafı prosesində tərbiyənin rolu araşdırılmışdır. Müəllif araşdırması nəticəsində gəldiyi qənaət belə olmuşdur ki, şəxsiyyətin ahəngdar inkişafı tərbiyənin başlıca məqsədidir. Psixoloqlar 3-5 yaşlı uşaqların da şəxsiyyətin müəyyən keyfiyyətlərinə malik olduğunu qeyd edirlər.
Müəllifin araşdırmasından belə bir nəticə çıxır ki, sosial mühit şəxsiyyətin inkişafına birbaşa deyil, həyat tərzi vasitəsilə təsir göstərir. Əgər belə olmasaydı, onda mühitin təsiri hamıya eyni cür olardı. Həyat tərzinin müxtəlifliyi mühitin təsirinin transformasiya edilməsinə gətirib çıxarır. Eyni mühit daxilində hərənin bir cür həyat tərzi ola bilər ki, həmin həyat tərzi mühitin təsirini transformasiya edir.
Açar sözlər: şəxsiyyət, tərbiyə, mühit, konsepsiya, xarakter
Tutu Asgar Asayeva
Secondary school № 179, Binagadi district
Education and personality development
Abstract
In the article, the role of upbringing in the process of personality development is investigated. As a result of the author's research, he came to the conclusion that the harmonious development of the personality is the main goal of education. Psychologists note that 3-5-year-old children also have certain personality qualities.
The author's research shows that the social environment affects personality development not directly, but through lifestyle. If this were not the case, then the effect of the environment would be the same for everyone. The diversity of lifestyles leads to the transformation of the influence of the environment. Within the same environment, everyone can have a lifestyle that transforms the influence of the environment.
Keywords: personality, education, environment, concept, character