DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/26/7-10
İlahə Əliyeva
Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti
doktorant
ƏRZAQ MƏHSULLARININ MARKETİNQİNİN İDARƏ EDİLMƏSİ
Xülasə
Firmalar üçün kommersiya fəaliyyətinin effektivliyini təmin edən idarəetmə sistemi ilə bağlı olan məsələlər getdikcə daha böyük əhəmiyyət kəsb etməyə başlayıblar.
Belə yanaşma menecerlərin, texniki mütəxəssislərin, istehsalçıların, kommersiya işçilərinin xarici mühitin dəyişikliklərinə çevik reaksiya verilməsi baxımından səylərini birləşdirməyə kömək etməlidir.
Marketinq sadalanmış və başqa problemlərin həlli üçün həqiqi vasitələr təklif edir. İddia etmək olar ki, marketinq – təsərrüfat vahidinin fəaliyyətinin idarə edilməsinin bazar sistemidir.
Açar sözlər: ərzaq məhsulu, marketinq, konyuktor, idarəedilmə, firma
Ilaha Aliyeva
Azerbaijan University of Tourism and Management
Ph.D student
Food marketing management
Abstract
For companies, issues related to the management system that ensures the effectiveness of commercial activity have become more and more important.
Such an approach should help to combine the efforts of managers, technical specialists, manufacturers, and commercial workers in terms of flexible response to changes in the external environment.
Marketing offers real solutions to the listed and other problems. It can be argued that marketing is a market system of managing the activity of an economic unit.
Keywords: food product, marketing, business, management, firm