DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/31/201-207
Shabnam Asini
Azerbaijan State Oil and Industry University
master student
asinisebnem@gmail.com
Namig Abdullayev
Azerbaijan State Oil and Industry University
doctor of philosophy in technical sciences
namiq.abdullayev@asoiu.edu.az
Matanat Huseyinova
Azerbaijan State Oil and Industry University
doctor of philosophy in technical sciences
metanet.huseynova.2015@mail.ru
WAYS TO REDUCE GASES EMITTED BY ENGINES INTO THE ATMOSPHERE
Abstract
In connection with the situation in the limits of the number of cars, as well as in connection with the situation in large cities, it is necessary to find ways to international boundaries of harmful substances from car engines. In recent years, an increasing number of transport vehicles have received diesel engines. Such engines are used by the vast majority of trucks, buses, and agricultural machinery. The use of diesel engines in passenger cars is also expanding. The following ways to improve the environmental performance of diesel engines are known:
– neutralization of exhaust gases;
– improvement of fuel quality;
– alternative fuels;
– improvement of mixture formation and combustion;
– exhaust gas recirculation.
Currently, there is practically no systematic data on the rear panel of various diesel engines. Therefore, this article sets the task of collecting and reviewing data on the rearview mirror of explosives with exhaust gases of diesel engines with various schemes of fuel equipment and diesel engines converted to run on compressed natural gas (NG).
Strict environmental requirements are forcing engine companies to improve the lighting of diesel engines, primarily by optimizing the shape of the combustion chamber and modernized fuel equipment, since these design elements play a decisive role in mixture formation and combustion, and are also in the working process of the diesel engine.
Among cars with diesel engines, models with divided combustion chambers were dominant (83%). These engines had high CH emissions and high specific fuel consumption. Therefore, in the last decade, more economical diesel engines with a single burner (direct injection) have been developed and produced.
These, actions with the introduction of more stringent environmental standards were associated with the introduction of fuel supply equipment and automatic control systems and the regulation of new phenomena.
Keywords: natural gas, exhaust gas, CH emissions, cotton seeds, engine oil, fuel equipment, atmosphere pollution, environmental friendliness of road transport
Şəbnəm Asini
Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti
magistrant
asinisebnem@gmail.com
Namiq Abdullayev
Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti
texnika elmləri üzrə fəlsəfə doktoru
namiq.abdullayev@asoiu.edu.az
Mətanət Hüseynova
Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti
texnika elmləri üzrə fəlsəfə doktoru
metanet.huseynova.2015@mail.ru
Mühərriklərdən atmosferə buraxılan qazları azaltmaq üçün yollar
Xülasə
Avtomobillərin say həddindəki vəziyyətlə, eləcə də böyük şəhərlərdəki vəziyyətlə əlaqədar olaraq, avtomobil mühərriklərindən çıxan zərərli maddələrin beynəlxalq sərhədlərinə qədər yollar tapmaq lazımdır. Son illərdə artan sayda nəqliyyat vasitələri dizel mühərrikləri vardır. Belə mühərriklərdən yük maşınlarının, avtobusların və kənd təsərrüfatı maşınlarının böyük əksəriyyəti istifadə edir. Minik avtomobillərində dizel mühərriklərinin tətbiqi də genişlənir. Dizel mühərriklərinin ətraf mühitə təsirini yaxşılaşdırmaq üçün aşağıdakı üsullar məlumdur:
- işlənmiş qazların zərərsizləşdirilməsi;
- yanacağın keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması;
- alternativ yanacaq növləri;
- qarışığın əmələ gəlməsinin və yanmasının təkmilləşdirilməsi;
- işlənmiş qazın resirkulyasiyası.
Hazırda müxtəlif dizel mühərriklərinin arxa panelində praktiki olaraq sistematik məlumat yoxdur. Buna görə də, bu məqalədə yanacaq avadanlığının müxtəlif sxemləri və sıxılmış təbii qazla işləyən dizel mühərriklərinin atmosferə buraxdığı qazların təsiri müəyyənləşdiriləcək.
Ciddi ekoloji tələblərdən mühərrik şirkətlərini ilk növbədə yanma kamerasının formasını və modernləşdirilmiş yanacaq avadanlığının optimallaşdırılması yolu ilə dizel mühərriklərinin işıqlandırılmasını təkmilləşdirməyi, dizayn elementləri qarışığın formalaşmasında və yanmasında həlledici rol oynayır.
Dizel mühərrikli avtomobillər arasında bölünmüş yanma kameralı modellər üstünlük təşkil edir (83%). Bu mühərriklər yüksək CH emissiyalarına və yüksək xüsusi yanacaq sərfiyyatına malik idi. Buna görə də, son onillikdə bir ocaqlı (birbaşa enjeksiyonlu) daha qənaətcil dizel mühərrikləri hazırlanmış və istehsal edilmişdir.
Bunlar, daha sərt ekoloji standartların tətbiqi ilə bağlı tədbirlər yanacaq təchizatı avadanlığının və avtomatik idarəetmə sistemlərinin tətbiqi və yeni ekoloji problemlərin tənzimlənməsi ilə əlaqələndirildi.
Açar sözlər: təbii qaz, işlənmiş qaz, CH emissiyaları, mühərrik yağı, pambıq toxumu, yanacaq avadanlığı, atmosferin çirklənməsi, avtomobil nəqliyyatının ekoloji cəhətdən təmizliyi