DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/37/41-46
Rovshan Humbataliyev
Azerbaijan State Maryne Academy
Doctor of Mathematical Sciences
rovshangumbataliev@rambler.ru
Vusala Huseynova
Institute of Education of the Republic of Azerbaijan
Ph. D. student
huseynova.vusale87@gmail.com
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN
THE EDUCATION SYSTEM
Abstract
Nowadays, it is impossible to imagine our world without computers. Because almost in any part of our daily life, we solve our work through the computer. However, the computer alone is not enough to perform some problems (for example: mathematical problems) on a computer. This is when programming languages come to our aid. The rapid development of new generation technologies is naturally reflected in the education system. So students no longer have to be content with just basic computer skills. By learning any programming language, they should acquire new and more complex knowledge. Taking this into account, the education system in Azerbaijan is built according to modern requirements. The paper examines information and communication technologies, technical, programme, subject and methods components of the enviroment where they are used. The paper also considers the concepts of information awareness and information competence, as well as using Informatics Technologies in teaching.
Keywords: technology, information and communication technologies, information awareness, information competence
Rövşən Hümbətəliyev
Azərbaycan Dövlət Dəniz Akademiyası
riyaziyyat elmləri doktoru
rovshangumbataliev@rambler.ru
Vüsalə Hüseynova
Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu
doktorant
huseynova.vusale87@gmail.com
Təhsil sistemində informasiya və kommunikasiya texnologiyaları
Xülasə
İndiki dövrdə dünyamızı kompütersiz təsəvvür etmək haradasa imkansızdır. Çünki demək olar ki, günlük yaşantımızın istənilən hissəsində işlərimizi kompüter vasitəsilə həll edirik. Lakin bəzi məsələləri (məsələn, riyazi məsələləri) kompüterdə icra etmək üçün sadəcə kompüterin özü kifayət etmir. Bu zaman proqramlaşdırma dilləri köməyimizə çatır. Yeni nəsil texnologiyaların sürətli inkişafı, təbii ki, təhsil sistemində də öz əksini tapmalıdır. Belə ki, şagirdlər artıq sadəcə təməl kompüter bilikləri ilə yetinməli deyillər. Hər hansı bir proqramlaşdırma dili öyrənərək, yeni və daha mürəkkəb biliklər əldə etməlidirlər. Bunu nəzərə alaraq, Azərbaycanda təhsil sistemi müasir tələblərə uyğun qurulmuşdur. Məqalədə informasiya və kommunikasiya texnologiyaları, onların istifadə olunduğu mühitin texniki, proqram, mövzu və metod komponentləri araşdırılır. Məqalədə həmçinin informasiya şüuru və informasiya səriştəsi anlayışları, eləcə də tədrisdə informasiya texnologiyalarından istifadə məsələləri nəzərdən keçirilir.
Açar sözlər: texnologiya, informasiya və kommunikasiya texnologiyaları, informasiya şüuru, informasiya səriştəsi