DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/37/79-88
Səbinə Babayeva
Gəncə Dövlət Universiteti
XÜSUSİ TƏHSİLƏ EHTİYACI OLAN TƏLƏBƏLƏRİN İKT-DƏN İSTİFADƏ
ETMƏKLƏ TƏBİƏT ELMLƏRİNİN ÖYRƏNMƏSİ METODİKASI
Xülasə
Xüsusi təhsilə ehtiyacı olan şəxslərin digərləri kimi həyatlarının bütün sahələrində eyni keyfiyyətdə xidmətlərdən istifadə etmək, heç bir çətinlik çəkmədən həmsöhbətləri ilə bərabər məlumat və bilik əldə etmək hüquqları vardır. İnformasiya və kommunikasiya texnologiyaları (İKT) xüsusi təhsilə ehtiyacı olan şəxslərin təhsilində bir vasitə kimi onların bacarıqlarının inkişafına, tələb olunan biliklərin formalaşmasına və özlərinə inamın təsiri ilə sosial həyatlarında bərabər imkanların təmin edilməsinə ən yaxşı şəkildə töhfə verə bilər ki, bu da özünü təmin etmə qabiliyyətinin gücləndirilməsi və nəticədə onların cəmiyyətin bütün üzvləri ilə harmoniya və bərabərlik şəraitdə yaşamağa inteqrasiyasını təmin edir. Bu tədqiqat təbiət elmlərinin tədrisində İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyalarının faydalılığına yönəlmiş biblioqrafik icmaldır. Mövzu seçimi xüsusi təhsilə ehtiyacı olan insanlar üçün alternativ öyrənmə yolu kimi İKT vasitəsilə təbiət elmlərinin tədrisi üçün məlumatlandırma cəhdinə əsaslanırdı. Nəticələr göstərdi ki, İKT təbiət elmlərini öyrənməyə təbiət elmləri daxilində İKT-ni öyrənmə xüsusi təhsilə ehtiyacı olan uşaqlar üçün dəyərli idrak və müəllimlərin təbiət elmlərini öyrədə bilməsi üçün faydalı vasitədir. Nəticə ondan ibarətdir ki, İKT təbiət elmlərinin tədrisinə mütləq şəkildə inteqrasiya edilməlidir
Açar sözlər: simulyasiyalar ‒ video oyunlar, virtual reallıq ‒ İKT-də köməkçi texnologiyalar, əlillər ‒ autizm ‒ öyrənmə əlilliyi, DEHB ‒ eşitmə qüsurları, ADD ‒ görmə qüsuru, Daun sindromu ‒ əqli qüsurlar, təbiət elmləri ‒ fizika, kimya, biologiya
Sabina Babayeva
Ganja State University
Methodology of teaching natural sciences using ICT for students with special needs
Abstract
Individuals with special educational needs have the right to access services of the same quality in all areas of life as other people and to have equal opportunities in accessing information and knowledge without any difficulties. Information and Communication Technologies (ICT) can significantly contribute to the development of skills, the formation of necessary knowledge, and the provision of equal opportunities in the social life of individuals with special educational needs. This, in turn, enhances their ability to be self-sufficient and to integrate into society on equal terms with other members of the community.
This study is a bibliographic review of the usefulness of information and communication technologies in teaching natural sciences. The choice of the topic was based on the effort to inform about teaching natural sciences through ICT as an alternative learning method for people with special educational needs. The results showed that ICT is a valuable cognitive and useful tool for learning natural sciences for children with special educational needs, as well as for teachers teaching these sciences. The conclusion is that ICT must be integrated into the teaching of natural sciences.
Keywords: simulations ‒ video games, virtual reality ‒ assistive technologies in ICT, disabilities ‒ autism ‒ learning disabilities, ADHD ‒ hearing impairments, ADD ‒ visual impairments, Down syndrome ‒ intellectual disabilities, natural sciences ‒ physics, chemistry, biology