https://doi.org/10.36719/2706-6185/39/36-42
Fatma Hacıyeva
Naxçıvan Dövlət Universiteti
fatmahaciyeva022@gmail.com
Naxçıvan Muxtar Respublikasının orta məktəblərində
müəllim-şagird münasibətləri
Xülasə
Məqalədə Naxçıvan Muxtar Respublikasında yerləşən orta məktəblərdə müəllim-şagird münasibətlərindən danışılmış, onların birgə əlaqələrindən, yaradıcı müəllimlərin dövlət standartlarına əməl etməsindən, şəxsi təhsilinin artırılmasından, hər dərs üçün müxtəlif tədqiqetmə formalarının mövcudluğundan və bütün bunların şagirdlərə müsbət təsirindən danışılır.
Məqalədə həmçinin müəllimlərin konkret hədəflərindən, məqsədlərindən, yumor hisslərindən, risk bacarıqlarından, işlərini ardıcıl yerinə-yetirmələrindən, valideynlərlə əlaqələrindən, işlərindən zövq almalarından, sinifdə aparılan dəyişikliklərdən və s. danışılmış, bunların şagirdlərə müsbət təsiri ətraflı şəkildə şərh olunmuşdur.
Müəllim-şagird münasibətlərinin düzgün qurulması, şagirdlərimizin həm təhsildə, həm də həyatda yüksək mövqe tutmaları, keyfiyyətli təhsil üçün sinfin düzgün idarə edilməsinin əhəmiyyəti qeyd edilmişdir. Məqalədə həmçinin Naxçıvan Muxtar Respublikasında ümumtəhsil sahəsində görülən işlər, aparılan islahatlardan bəhs olunmuşdur.
Nəticə olaraq qeyd edə bilərik ki, təhsildə aparılan kompleks islahatların təsiri nəticə etibarilə sinif otaqları mühitində reallaşır və şagirdlərin göstərdiyi təlim nəticələrinin yüksəldilməsinə xidmət edir. Məktəblərdə “müəllim-şagird” münasibətinin düzgün qurulması, şagirdlərə fərdi yanaşaraq onlara bilik, bacarıq və vərdişlərinin üzə çıxarılması, onların qabiliyyətlərini müəyyənləşdirib həmin istiqamətdə yönəldilməsi şagirdlərin düzgün şəkildə formalaşmasına və inkişaf etməsinə kömək edir.
Açar sözlər: müəllim, şagird, yeniliklər, hədəflər, təhsil, tədris, nizam, intizam
Fatma Hajiyeva
Nakhchivan State University
fatmahaciyeva022@gmail.com
Teacher-Student Relationship in Secondary Schools of Nakhchivan
Autonomous Republic
Abstract
The article talks about the teacher-student relationship in secondary schools located in the Nakhchivan Autonomous Republic, their joint relationship, compliance of creative teachers with state standards, increasing their personal education, the presence of different forms of research for each lesson, and their positive impact on students.
The article also talks about teachers having specific goals, having the right goal, having a sense of humor, being able to take risks, doing their work consistently, relationships with parents, enjoying their work, changes in the classroom, etc. were talked about, and the positive effect of these on the students was explained in detail.
The correct establishment of the teacher-student relationship, the importance of the proper management of the class for quality education and the high position of our students both in education and in life has been mentioned. The article also talks about the work done in the field of general education and the reforms carried out in the Nakhchivan Autonomous Republic.
As a result, we can note that the effect of complex reforms in education is ultimately realized in the classroom environment and serves to improve the4 learning results of students. Correct establishment of the "teacher-student" relationship in schools, approaching students individually
and revealing their knowledge, skills and habits, identifying their abilities and directing them in that direction helps students to form and develop properly.
Keywords: teacher, student, innovations, goals, education, teaching, order, discipline