https://doi.org/10.36719/2706-6185/39/43-46
Zeynəb Rüstəmova
Azərbaycan Dövlət Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyası
zeynab109rustamova@gmail.com
Xarici dillərin tədrisi prosesində nitq fəaliyyətinin
əsası kimi oxunun rolu
Xülasə
Xarici dil öyrənmə prosesində "oxu" nitq fəaliyyətinin əsasını təşkil edir. Oxu, dil öyrənənlərə söz ehtiyatını genişləndirmək, qrammatik qaydaları möhkəmləndirmək və dilin üslubunu öyrənmək imkanı verir. Eyni zamanda mətnlər vasitəsilə tələbələr dil daşıyıcılarının mədəniyyətini və ünsiyyət qaydalarını daha yaxşı başa düşürlər. Oxu digər nitq bacarıqları ilə inteqrasiya edildikdə, dinləmə, danışıq və yazı kimi qabiliyyətlərin inkişafına böyük töhfə verir.
Açar sözlər: xarici dil tədrisi, oxu bacarığı, nitq fəaliyyəti, qrammatik öyrənmə, söz ehtiyatı, mətn anlama, dil öyrənmə strategiyaları, interaktiv tədris
Zeynab Rustamova
Azerbaijan State Academy of Physical Education and Sports
zeynab109rustamova@gmail.com
Speech Activity in the Process of Teaching Foreign Languages
the Role of Reading as the Basis
Abstract
In the process of learning a foreign language, "reading" is the basis of speech activity. Reading allows language learners to expand their vocabulary, reinforce grammar rules, and learn the style of the language. At the same time, through texts, students better understand the culture and communication rules of the speakers of the language. When reading is integrated with other speaking skills, it greatly contributes to the development of abilities such as listening, speaking and writing.
Keywords: foreign language teaching, reading skills, speaking activity, grammar learning, vocabulary, text comprehension, language learning strategies, interactive teaching