https://doi.org/10.36719/2706-6185/40/41-45
Rübabə Məmmədova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
rubabem@yahoo.com
Xarici dilin tədrisində orijinal materialların əsas vasitələri
Xülasə
Dünyaya inteqrasiyanın nəticəsi olaraq, xarici dillərin tədrisi metodlarında, tədrisin forma və vasitələrində köklu dəyişikliklər baş verir. Son zamanlarda dilin tədrisində və öyrənilməsində materialların əhəmiyyəti geniş şəkildə qəbul edilmişdir. Bəzi tədqiqatçıların fikrincə, bu gün bütün dünyada hər hansı bir xarici dil tədrisi orijinal dil materiallarından geniş istifadə etmədən uğurlu ola bilməz. 1970-ci illərin əvvəllərindən başlayaraq, köməkçi dərs vəsaiti olaraq istifadə olunan lentlər, disklər kimi audio alətlər; filmlər, fotoşəkillər, slaydlar kimi vizual alətlər və jurnallar, qəzetlər kimi nəşrlər orijinal materiallar adlandırıldı.
Məqalədə xarici dilin tədrisində orijinal materialların istifadəsi, orijinal dil materiallarının resursları, orijinal dil materiallarının nümunələri, tədris vasitəsi kimi faydaları, problemləri və onların dil öyrənənlər üçün əhəmiyyəti haqqında məlumat verilir. Həmçinin məqalədə sinifdə tədrisi təkmilləşdirmək məqsədilə istifadə olunan sosial media və şəbəkələrin müsbət və mənfi cəhətlərindən bəhs edilir, son zamanlar xarici dilin tədrisində orijinal materiallardan daha çox istifadə olunması, bu materiallar olmadan dil tədrisində uğur qazanmağın mümkün olmaması vurğulanır. Məqalədən aydın olur ki, orijinal materiallar xarici dilin tədrisində mühüm rol oynayır, ənənəvi dərsləri zənginləşdirir və öyrənənlər üçün çox maraqlı ola bilər.
Açar sözlər: texnoloji inkişaf, orijinal materiallar, televiziya, video və aidio materiallar, orijinal öyrənmə təcrübələri, orijinal öyrənmə proqramları
Rubaba Mammadova
Nakhchivan State University
rubabem@yahoo.com
The Main Means of Authentic Materials in Foreign Language Teaching
Abstract
As a result of integration into the world, radical changes are taking place in the methods, forms and means of teaching foreign languages. Recently, the importance of materials in language teaching and learning has been widely recognized. According to some researchers, today any foreign language teaching around the world cannot be successful without extensive use of original language materials. Audio tools such as tapes and discs used as teaching aids since the early 1970s; visual tools such as films, photographs, slides and publications such as magazines, newspapers, etc. were called authentic materials.
This article gives information on the use of authentic materials in foreign language teaching, resources for authentic language materials, examples of authentic language materials, their benefits and challenges as teaching aids, and their importance for language learners. The article also deals with pros and cons of social media and networks used to improve classroom teaching and emphasizes the fact that authentic materials are used more often in foreign language teaching now, and it is impossible to succeed in language teaching without these materials. It is clear in this article that authentic materials play an important role in foreign language teaching, enrich traditional lessons and can be very interesting for learners.
Keywords: technological development, authentic materials, television, video and audio materials, authentic learning experiences, authentic learning programs