https://doi.org/10.36719/2706-6185/43/67-72
Mətanət İsmayılova
ADPU-nun nəzdində Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kolleci
https://orcid.org/0000-0002-3509-9253
УДК: 378.147.88
matanatismayilove@gmail.com
Subbakalavriat və bakalavriat səviyyəsində sərbəst işlərin ilkin tədqiqatçılıq bacarıqlarının formalaşdırılmasındakı rolu
Xülasə
Ali və orta ixtisas təhsil sistemində təhsil alan tələbələrin sərbəst işi onların akademik və peşəkar inkişafında mühüm rol oynayır. Bu məqalə subbakalavriat və bakalavriat səviyyəsində sərbəst işlərin tədqiqatçılıq bacarıqlarının formalaşdırılmasındakı rolunu araşdırır. Tədqiqat göstərir ki, sərbəst iş tələbələrə müstəqil öyrənmə, analitik düşünmə və özünü idarəetmə bacarıqları qazanmağa imkan verir. Təhsil prosesinin müxtəlif mərhələlərində sərbəst işin formaları və məqsədləri dəyişir. Bakalavr səviyyəsində əsasən ədəbiyyat araşdırması və kurs materiallarının öyrənilməsi, magistraturada elmi layihələr, doktoranturada isə əsaslı tədqiqat fəaliyyətləri ön planda durur. Sərbəst işin effektiv təşkilində vaxtın idarə edilməsi, motivasiya, İKT vasitələrindən istifadə və müəllim-tələbə əlaqəsinin keyfiyyəti kimi amillər mühüm rol oynayır. Azərbaycan ali təhsil sistemində son illərdə sərbəst işə yönəlmiş proqramların hazırlanmasına xüsusi diqqət yetirilir. Təhsil müəssisələri tələbələrin fərdi inkişafına, peşəkar səriştələrinin formalaşdırılmasına və əmək bazarının tələblərinə cavab verən kadrların hazırlanmasına çalışırlar. Nəticə etibarilə, sərbəst iş tələbələrin yalnız akademik biliklərini deyil, həm də şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərini inkişaf etdirən mühüm bir vasitədir. Onun düzgün təşkili tələbələrin müstəqil öyrənmə, tədqiqat aparmaq və innovativ düşünmə bacarıqlarını artırır.
Açar sözlər: subbakalavriat, sərbəst iş, elmi layihələr, müstəqil öyrənmə, innovasiya, İKT vasitələri, müasir təhsil