Arxiv
ELMİ İŞ - 2025
Müəllif: G.M.Rzayeva
Açar sözlər: qiymətləndirmə, obyektivlik, kurikulum, keyfiyyət, əməkdaşlıq, özünüqiymətləndirmə, məqsəd, nailiyyət
Key words: assessment, objectiveness, curriculum, quality, co-operation, self evaluating, goal, achievement
Ключевые слова: оценивание, объективность, курикулум, качество, сотрудничество, самооце-нивание, цели, достижения
Açar sözlər: qiymətləndirmə, obyektivlik, kurikulum, keyfiyyət, əməkdaşlıq, özünüqiymətləndirmə, məqsəd, nailiyyət
Key words: assessment, objectiveness, curriculum, quality, co-operation, self evaluating, goal, achievement
Ключевые слова: оценивание, объективность, курикулум, качество, сотрудничество, самооце-нивание, цели, достижения
Tədrisdə şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi böyük əhəmiyyət kəsb edir. Qiymətləndirmə təlim prosesində aktivliyi yaratmaq, şagirdləri həvəsləndirmək, biliklərin nə dərəcədə mənimsənildiyini göstərməyə şərait yaradır. Bütün bunları həyata keçirmək üçün müəllim daima öz üzərində işləməli, şagirdləri fəal, müstəqil təlimə cəlb etməlidir. Kurikulum üzrə dərslər ənənəvi təlimdən fərqli olaraq şagirdlərin fəallığını daha çox təmin edir. Belə dərslərdə şagirdlərin qiymət kitabçasında müəllim motivasiya edici sözlərdən istifadə edərək şagirdlərin dərsə marağını daha da artırır.
Baxış: 1298