Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
JURNALIN TAM VERSİYASI

JURNALIN İÇİNDƏKİLƏR:

DİLÇİLİK   LINGUISTICS   ЯЗЫКОЗНАНИЕ 
Т.Г. Мамедова
ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ ОСОБЕННОСТИ ЧЕРЕДОВАНИЙ СОГЛАСНЫХ ФОНЕМ РУССКОГО ЯЗЫКА В МОРФОНОЛОГИИ 
 
3
Р.А. Мамедова
ТЕКСТ – ОБЪЕКТ ЛИНГВИСТИКИ  
5
İ. Qulusoy 
MİRZƏ FƏTƏLİ AXUNDZADƏNİN KOMEDİYALARININ DİLİNDƏ İŞLƏNMİŞ XƏBƏRBUDAQ CÜMLƏLİ TABELİ MÜRƏKKƏB CÜMLƏLƏRİN STRUKTUR-SEMANTİK XÜSUSİYYƏTLƏRİ  
8
G.A. Quliyeva
TƏRCÜMƏ TRANSFORMASİYALARI VƏ KONTEKSTİN QARŞILIQLI ƏLAQƏSİ 
11
D. Ağayeva
İSPAN DİLÇİLİYİNDƏ PAREMİOLOGİYANIN TƏDQİQİNƏ DAİR 
14
С.Г. Азизова
СИМВОЛИЧЕСКАЯ ОСОБЕННОСТЬ ЦВЕТА В ФРАЗЕОЛОГИЗМАХ ИСПАНСКОГО ЯЗЫКА 
17
K.B. Axundova
СОГЛАСНЫЕ ФОНЕМЫ СОВРЕМЕННОГО РУССКОГО И АЗЕРБАЙДЖАНСКОГО ЯЗЫКОВ 
19
A.İ. İslamova
AZƏRBAYCAN, RUS VƏ İNGİLİS DİLLƏRİNDƏ NEOLOGİZMLƏRİN MÜQAYİSƏLİ-LİNQVİSTİK TƏHLİLİ 
22
Ş.D. Məmmədova
FRANSIZ DİLİNDƏ SMS DİLİ 
23
M. Əmənov
MƏHƏMMƏDHÜSEYN ŞƏHRİYARIN DİLİNDƏ TOPONİMLƏR
25
Ü. Cəfərova
BƏDİİ ƏDƏBİYYATDA DANIŞIQ DİLİNİN REAL NİTQDƏN FƏRQLİLİYİ
27
N.X. Bağirova
MÜASIR İNGİLİS DİLİNDƏ GƏLƏCƏK ZAMAN FORMALARININ SEMANTİKASI
29
С.Ф. Абдуллаева
ПРИНЦИПЫ СИСТЕМНОГО ИЗУЧЕНИЯ ЯЗЫКА КАК ЦЕЛОСТНОГО ОБЪЕКТА
34




TƏDRİSİN METODİKASI   THE METHODOLOGY OF TEACHING   МЕТОДИКА ПРЕПОДОВАНИЯ 
Р.М. Тагиева
ПРИНЦИПЫ ИЗУЧЕНИЯ ЛЕКСИЧЕСКОГО ЗНАЧЕНИЯ В ТЕМАТИЧЕСКИХ И ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧЕСКИХ ГРУППАХ
64
Д.Б. Джавадова, Н.Ф. Сафарли
РАЗВИТИЕ КРЕАТИВНЫХ СПОСОБНОСТЕЙ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ С ПОМОЩЬЮ ТВОРЧЕСКИХ ЗАДАНИЙ
67
X.T. Novruzova, X.T. Qurbanova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİNDƏ TARİXİ MATERİALDAN İSTİFADƏ
72
З.Н. Рагимова
ИЗУЧЕНИЕ ИМЕН СУЩЕСТВИТЕЛЬНЫХ СТУДЕНТАМИ-АЗЕРБАЙДЖАНЦАМИ
75
Ş. Agakişiyeva
ANA DİLİ KURİKULUMLARINDA DİL QAYDALARININ ÖYRƏDİLMƏSİ
80
V.S. Bağırova
İNGİLİS DİLİNİ XARİCİ DİL KİMİ ÖYRƏNƏN TƏLƏBƏLƏRDƏ OXUDA QARŞIYA ÇIXAN MANEƏLƏRIN ARADAN QALDIRILMASI
83
А.Г. Мамедгасанзаде
РАЗВИТИЕ РЕЧИ УЧАЩИХСЯ В СВЯЗИ С ИЗУЧЕНИЕМ СЛОЖНОГО СИНТАКСИЧЕСКОГО ЦЕЛОГО
85
З.С. Зейналова, А.Г.Раджабли
О НЕОБХОДИМОСТИ ПРЕПОДАВАНИЯ ПРАГМАТИКИ НА УРОКАХ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА
88
N.İ. Mönsümova
TƏNQİDİ OXU STRATEGİYALARI VƏ ÇALIŞMA NÖVLƏRİ
90
G.Ş. Süleymanova
İNGİLİS DİLİNİN TAPŞIRIQ-ƏSASLI TƏDRİSİ
93
A.H. Abdullayeva
REPRESSİYANIN TƏDRİSİNDƏ YENİ METODOLOJİ MEYİLLƏR
96
G.F.Qəzənfərli
ƏDƏBİYYAT DƏRSLƏRİNİN QARŞISINDA DURAN VƏZİFƏLƏR
99
A.M. Əliyeva
İSMİN HAL KATEQORİYASININ TƏDRISINDƏ INTERAKTIV METODLARDAN ISTIFADƏ
101
G.M. Rzayeva
ŞAGİRD NAİLİYYƏTLƏRİNİN QİYMƏTLƏNDİRİLMƏSİ
103
П.Р. Салимханова
ОБУЧЕНИЕ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ НА ОСНОВЕ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ ПРОГРАММ
105
A.S. Musayeva
DEVELOPİNG STUDENTS’ WRİTİNG SKİLLS BY EVALUATİNG
108
T. Quliyeva
TƏLİMDƏ PROBLEMLİ SİTUASİYADA TƏLƏBƏLƏRİN MÜSTƏQİLLİYİ
110




Baxış: 2518