Arxiv
2024 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 Arxiv

Pərvin Bəşir qızı Qaçayeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti


BƏDİİ DİL XÜSUSİYYƏTLƏRİNİN DƏRSLİKLƏRDƏ QOYULUŞU


Açar sözlər: məcaz, metafora,epitet, üslub, Bədii dil
Key words: prable, metaphor, epithet, style, figurative language
Ключевые слова:метафора, эпитет, стиль, образный язык

Dərsliklər şagirdlərdə müstəqil tədqiqatçılıq və yaradıcılıq vərdişləri, məntiqi təfəkkürü inkişaf etdirməli, inteqrativ xarakterli olmalı, demokratik dünyagörüşü formalaşdırmalıdır. Elə bu tələblərdən də çıxış etməklə dərsliklərin məzmununa nəzər salmağa çalışaq. Diqqətimizi əsas dərslik komplektinin məzmununda əksini tapmış məlumatların, sual və tapşırıqlar sisteminin şagirdlərdə bədii dillə bağlı bacarıqların formalaşdırılmasına necə xidmət etməsi işinə yönəldək. Dərsliklər hazırlanarkən əldə rəhbər tutulan məsələlərdən biri də dövlət təhsil standartlarının tələblərinin gözlənilməsidir.
Məlumdur ki, orta ümumtəhsil məktəblərinin V sinifləri variativ dərsliklə işləyirlər. V sinifdə bədii təsvir vasitələrindən – epitet və təşbeh üzərində iş aparılır. V sinif ədəbiyyat kitabının mündəricatına fikir versək görərik ki, bədii dil xüsusiyyətləri üzrə iş “Bədii əsərlərdə təsvir “ başlığından başlayaraq aparılır. Dərsliyə diqqət etsək görərik ki, bədii dillə bağlı çərçivələrdə müxtəlif suallar verilmişdir. Məsələn;
Əliağa Kürçaylı “Bakı” şeiri (dil xüsusiyyətlərin müəyyən edilməsi)
      Nəğməsidir zavodların fit səsi ,
      Suya düşüb buruqların kölgəsi.
      Ətirlidir bağlarının meyvəsi , 
      Ağ şanısı elə bil ki, şəkərdir. 


MƏQALƏNİ YÜKLƏ [182,46 Kb] (yüklənib: 19)
 


Baxış: 770
Ünvan:
AZ1073. Bakı ş., Yasamal r-nu,
Mətbuat pr., 529-cu məhəllə
“Azərbaycan” nəşriyyatı, 6-cı mərtəbə
Tel.:    +994 12 510 63 99
Mob.: +994 50 209 59 68
           +994 55 209 59 68
© 2019 AEM
E-mail:
[email protected], [email protected]