Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Müəllif: Çiçək Bəhram qızı Hümmətova 
Açar sözlər: tədqiqat xarakterli təlim, yaradıcı düşünmə qabiliyyəti, öyrənənlərin fəal dərketmə mövqeyi, problemli situasiya
Key word's: research-based learning, creative thinking, active positioning of learners, problematic situation
Ключевые слова: научное обучение, творческое мышление, активное позиционирование учащихся, проблемная ситуация
 

Yeni təlim texnologiyaları hər hansı mövzunun tədrisi zamanı tətbiq edilərkən yeni öyrənmə modellərinə müraciət olunmasını tələb edir. Öyrənmə modelləri təlim prosesinin səmərəliliyinə təminat yaradan güclü faktordur. Zaman dəyişdikcə, təhsilin məzmunu da müvazi olaraq dəyişilməli və dövrün tələblərinə cavab verməlidir. Müasir öyrənmə modelləri məhz çağdaş dünyamızın təhsil sahəsində önəm verdiyi istiqamətlərdəndir.
Məlumdur ki, ənənəvi öyrənmə prosesində öyrədən əsasən aparıcı mövqeyə malik olur, daha çox özü danışır, təhlili də, ümumiləşdirməni də bir qayda olaraq özü aparır, öyrənənlər isə bir çox hallarda passiv, yalnız müşahidəçi kimi müəllimi dinləyir, onun dediklərini qəbul edir. Təlim prosesi bir növ avtoritar (qeyri-demokratik) xarakter daşıyır.


Baxış: 1772