Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
DOI: 10.36719/AEM/2007-2020/57/55-59
Nübar İsmayıl qızı Bayramova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Quba filialı
nubar.bayramova.78@mail.ru

AUDİTORİYADAN KƏNAR MƏŞĞƏLƏLƏRDƏ ŞAGİRDLƏRDƏ
MULTİKULTURAL HİSSLƏRİN TƏBLİĞİ
Xülasə

Müasir dövrdə şagirdlərin təlabatları istər təhsil sisteminin, istərsə də müəllimin qarşısında o qədər mühüm vəzifələr qoyur. Bu təlabatları ödəmək üçün təkcə auditoriyada təşkil olunan təlim prosesi yetərli olmur. Müəllimə bu zaman auditoriyadan kənar məşğələlər köməyinə gəlir. Düzgün təşkil olunacaq məşğələlər müəllimə təlim prosesində qarşısına qoyduğu məqsədlərə çatmasını asanlaşdırar. Sinifdə irqi, dini, etnik, sosial cəhətləri ilə fərqlənən uşaqların bir-birləri ilə ünsiyyət çatışmamazlıqları yaşayırlar. Bu zaman müəllim onlar arasındakı baryeri oyunlar vasitəsilə azaldır.

Açar sözlər: multikulturalizm, müəllim, tolerant, etnik, təhsil





Baxış: 947