Arxiv
Elmi iş - 2024
DOI: 10.36719/AEM/2007-2020/57/55-59
Nübar İsmayıl qızı Bayramova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Quba filialı
nubar.bayramova.78@mail.ru
Nübar İsmayıl qızı Bayramova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Quba filialı
nubar.bayramova.78@mail.ru
AUDİTORİYADAN KƏNAR MƏŞĞƏLƏLƏRDƏ ŞAGİRDLƏRDƏ
MULTİKULTURAL HİSSLƏRİN TƏBLİĞİ
Xülasə
Müasir dövrdə şagirdlərin təlabatları istər təhsil sisteminin, istərsə də müəllimin qarşısında o qədər mühüm vəzifələr qoyur. Bu təlabatları ödəmək üçün təkcə auditoriyada təşkil olunan təlim prosesi yetərli olmur. Müəllimə bu zaman auditoriyadan kənar məşğələlər köməyinə gəlir. Düzgün təşkil olunacaq məşğələlər müəllimə təlim prosesində qarşısına qoyduğu məqsədlərə çatmasını asanlaşdırar. Sinifdə irqi, dini, etnik, sosial cəhətləri ilə fərqlənən uşaqların bir-birləri ilə ünsiyyət çatışmamazlıqları yaşayırlar. Bu zaman müəllim onlar arasındakı baryeri oyunlar vasitəsilə azaldır.
Açar sözlər: multikulturalizm, müəllim, tolerant, etnik, təhsil
Baxış: 947