DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/06/5-8
Südabə Nəsrəddin qızı İsgəndərova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
pedaqoji elmlər üzrə fəlsəfə doktoru
sudaba.isgandarova@adpu.edu.az
AUTİZM SPEKTR POZULMASI (ASP) OLAN UŞAQLARIN TƏLİMİNDƏ
İSTİFADƏ EDİLƏN METOD VƏ YANAŞMALAR
Xülasə
Erkən yaşdan həyata keçirilən vestibulyar reabilitasiya ASD olan uşaqların inkişafında və təhsilində mühüm rol oynayır. ASP-nin tədrisində oyun mühüm rol oynayır. Burada terapiya metodundan geniş istifadə olunur. Bu, sosial davranışa nail olmaq üçün ünsiyyət bacarıqlarını, uyğunlaşdırılmış davranışı, öyrənmə bacarıqlarını inkişaf etdirən düzəldici vasitələr sistemidir. Terapiya xüsusi proqrama uyğun olaraq evdə fərdi şəkildə aparılır. Terapiya metodunun düzgün formalaşdırılması ilə əqli, əxlaqi, zəhmətkeş, estetik tərbiyənin digər növlərinin həyata keçirilməsi effektiv nəticə hesab olunur.
Açar sözlər: autizm spektr poozulması, təlim, metod, terapiya, bacarıqlar
Sudaba Nasraddin Isgenderova
Azerbaijan State Pedagogical University
Doctor of philosophy in pedagogical sciences
sudaba.isgandarova@adpu.edu.az
Methods and approaches used in teaching children with autism spectrum disorder (ASP)
Abstract
Vestibular rehabilitation, carried out from an early age, plays an important role in the development and education of children with ASD. In teaching ASP an important role is played by the game. The method of therapy is widely used here. It is a system of corrective tools that develop communication skills, adapted behavior, learning skills in order to help achieve social behavior. The therapy is carried out individually at home according to a special program. With the correct formulation of the method of therapy, the implementation of other types of education and training, mental, moral, laborious, aesthetic, is considered an effective result.
Keywords: autism spectrum disorder, training, methods, therapy, skills