Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/98/65-70

Günay Əliyeva 

AZMİU-nun nəzdində İnşaat kolleci

aliyevagunay23@gmail.com


DÜZGÜN YAZI QAYDALARINA (ORFOQRAFİYA) YİYƏLƏNMƏYİN 

BAŞLICA ŞƏRTLƏRİ


Xülasə

Düzgün orfoqrafiya və qrammatika standartlarına nail olmaq üçün dilimizi yaxşı qavramaq və onun əsasları öyrənmək üçün fədakarlıq tələb olunur. Hər şeydən əvvəl sözləri düzgün yaza bilmək onların fonetikasını hərtərəfli başa düşməkdən asılıdır. Şagirdlər sözlərdə səs-simvol əlaqələrini tanımağı öyrəndikdə, danışıq dilini yazıya çevirə bilirlər. İkinci səbəb odur ki, sözlərin necə birləşdirildiyini bilmək (“köklər”, “ön şəkilçilər” və “son şəkilçilər”) orfoqrafiyaya kömək etməkdədir. Sözlərin mənşəyini öyrənmək həm düzgün yazılış həm də düzgün tələffüz üçün önəmlidir. 

Açar sözlər: yazı qaydaları, düzgün tələffüz, akademik fəaliyyət


Gunay Aliyeva 

College of Construction under AUAC

aliyevagunay23@gmail.com


Main conditions for learning correct writing rules (spelling)


Abstract

It takes commitment to understand the language and its foundations to reach standards of proper spelling and grammar. First and foremost, knowing the phonetics of a word is crucial for accurate spelling. Learning to decode words by their sound-symbol correlations equips pupils to put their spoken language into written form. The second justification is that spelling becomes easier when one is familiar with the building blocks of words ("roots," "prefixes," and "suffixes").  To master proper spelling and pronunciation, one must study the meanings of words. 

Keywords: writing rules, correct pronunciation, academic activity




Baxış: 412