Arxiv
Təbiət və elm 2024 Təbiət və elm 2023 Təbiət və elm 2022 Təbiət və elm 2021 Təbiət və elm 2020 Təbiət və elm 2019

DOI: https://doi.org/10.36719/2707-1146/36/24-29

Gülnarə İsmayılova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

kimya üzrə fəlsəfə doktoru

gulnara.ismayilova@yandex.ru

Elnarə Abdullayeva

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

magistrant

abdullayevaelnare03@gmail.com


ƏLAVƏ YARIMQRUP METALLARI MÖVZUSUNUN TƏDRİSİ PROSESİNDƏ LABORATORİYA TƏCRÜBƏSİ VƏ PRAKTİK İŞLƏRİN APARILMASI PROSESİ ŞAGİRDLƏRDƏ FƏNNƏ MARAĞIN ARTIRILMASI VASİTƏSİ KİMİ


Xülasə

Məqalədə kimya fənninin tədrisi prosesində şagirdlərdə bacarıq və vərdişlərin formalaşmasında kimya eksperimentinin aparılmasına dair metodik işlər öz əksini tapmışdır. Kimya dərslərində müstəqil işlərin həyata keçirilmə prinsipi, laboratoriya məşğələlərinin növləri və təşkili səviyyəsi haqqında məlumat verilir. Sonda IX sinfin kimya kursunda metallar mövzusunun tədrisində idrak fəallığını inkişaf etdirən amillər göstərilir.

Açar sözlər: əlavə yarımqrup metalları, şagirdlər, fənnə maraq, nəzəri biliyi praktikaya tətbiq edilməsi, motivasiya, tədqiqatın aparılması


Gulnara Ismayilova

Azerbaijan State Pedagogical University

Doctor of philosophy in chemistry

gulnara.ismayilova@yandex.ru

Elnara Abdullayeva

Azerbaijan State Pedagogical University

Master student

abdullayevaelnare03@gmail.com


Laboratory experience and the process of conducting practical work as a means 

of increasing students' interest in the subject in the process of teaching the 

subject of additional subgroup metals


Abstract

The article reflects the methodological work on conducting a chemical experiment in the formation of skills and habits of students in the process of teaching chemistry. Chemistry classes provide information on the principle of independent work, types and level of organization of laboratory classes.At the end of the IX grade chemistry course, the factors that develop cognitive activity in the teaching of additional semigroup metals are shown.

Keywords: additional semigroup metals, students, interest in the subject, applying theoretical knowledge to practice, motivation, conducting research




Baxış: 272