DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/95/42-47
İlahə Əliyeva
Azərbaycan Turizm və Menecment Universiteti
doktorant
ƏRZAQ MƏHSULLARININ BAZAR DİNAMİKASI
Xülasə
Bazarın məkan təhlili onun miqyası və strukturu ilə müəyyən olunur. Bazarın strukturu konyunkturanın əsas keyfiyyət göstəricilərindən biridir. O, bazarın əsas proporsiyalarını, xüsusi halda isə onun əmtəə strukturunu əks etdirir.
Bazarın tərəddüdləri əhəmiyyətli dərəcədə onun müəyyən hədlərdə marketinqlə məhdudlaşan təbiiliyinin təzahürü kimi çıxış edir. Hesab olunur ki, o, bazar mexanizminin əsasında durur. Parametrlər həm təsadüfi məruz qalır, həm də dövri və mövsümi tərəddüdlərə məruz qalır.
Açar sözlər: bazar, marketinq, konyuktor, kənd təsərrüfatı, müəssisə
Ilaha Aliyeva
Azerbaijan Tourism and Management University
PhD student
Market dynamics of food products
Abstract
The spatial analysis of the market is determined by its scale and structure. The structure of the market is one of the main qualitative indicators of the economic situation. It reflects the main proportions of the market, and in particular its commodity structure.
The fluctuations of the market act to a significant extent as a manifestation of its naturalness, which is limited to certain limits by marketing. It is considered to be the basis of the market mechanism. The parameters are subject to both random and periodic and seasonal fluctuations.
Keywords: market, marketing, business, agriculture, enterprise