Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/94/50-54

Fatma Əsədova 

 Bakı Slavyan Universiteti

fatya.asadova@mail.ru


ORTA MƏKTƏBDƏ YAZI BACARIQLARININ FORMALAŞMASI


Xülasə

Azərbaycanda elmi-mədəni, siyasi və iqtisadi sahədə aparılan islahatlar təhsil fəlsəfəsinin dəyişməsi ilə nəticələnmişdir. Respublikada prioritet istiqamətlərdən biri  olan yaddaş məktəbindən təfəkkür məktəbinə keçid hesab edilir. Oxu prosesində qazanılan bacarıqlar yazı ünsiyyəti vasitəsilə genişləndirilərək qarşılıqlı əlaqəyə çevrilir. Yazı qoyulmuş hər hansı problem, yaxud mövzu ilə bağlı fikir və mülahizələrin müvafiq formada verilməsini, görülmüş iş haqqında hesabat hazırlanmasını təmin edir. Müəllim şagirdin yaş və bilik səviyyəsinə uyğunluğunu, məzmun və quruluşunu nəzərə alaraq mətn seçməlidir. 

Ana dilində mükəmməl yazıb oxumağı, öz fikrini ədəbi dildə səlis ifadə etməyi bacarmaq mədəniliyin başlıca əlamətlərindən hesab olunur. Bu keyfiyyətləri gənc nəsildə tərbiyə etmək üçün Azərbaycan dili proqramı geniş imkanlar verir. 

Açar sözlər: təhsil qanunu, strategiya, şəxsiyyət, yazı işləri, yaradıcı fəaliyyət, orfoqrafik vərdişlər

    

Fatma Asadova

  Baki Slavic University

fatya.asadova@mail.ru


Formation of writing skills at secondary school


Abstract

The reforms carried out in the scientific, cultural, political, and economic spheres in Azerbaijan resulted in a change in the philosophy of education. One of the priorities in the Republic is the transition from the school of memory to the school of thought. The skills acquired in the reading process are extended through written communication and become interactive with it. Writing ensures that the ideas and considerations related to any given problem or topic are presented in an appropriate form, and a report is prepared on the work done. The teacher should choose a text taking into account its content and structure, and the appropriateness of the student’s age and knowledge level.

Being able to write and read perfectly in the native language and express one’s opinion fluently in the literary language is considered one of the main signs of civilization. The Azerbaijani language program provides a wide range of opportunities to educate these qualities in the younger generation.

Keywords: education law, strategy, personality, writing jobs, creative activity, orthographic habits

                                


Baxış: 256