DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/08/17-21 

Elnarə İnqılab qızı Zamanlı

Bakı Dövlət Universiteti

magistrant 

elnare.zamanli@mail.ru

Aysu Rabil qızı Mehdizadə

Bakı Dövlət Universiteti

magistrant 

murad.mzade2001@gmail.com 

Samirə Vasif qızı Sadıqlı 

Bakı Dövlət Universiteti

bakalavriat 

sadiqlisamire48@gmail.com 

Aytac İlqar qızı Vahabzadə 

Bakı Dövlət Universiteti

bakalavriat 

aytacvhbzde@gmail.com


                                           KİMYANIN ƏSAS ANLAYIŞLARININ TƏDRİSİ


                                                                    Xülasə

Bu məqalədə idrak nəzəriyyəsinə uyğun olaraq anlayışların formalaşmasında tədris proseslərinin səmərəliliyinin yüksəldilməsi haqqında danışılır.Konsepsiya dedikdə, ümumi bilik növü və təfəkkür forması nəzərdə tutulur. 

Konsepsiya konkret materialı ümumiləşdirir, ilkin qavranılan bilikləri və əldə edilmiş təsəvvürləri daha yüksək mərhələyə çıxarır, öyrəniləcək məsələlərin və onların gələcək dəyişikliklərinin dərk edilməsinin əsas üsuluna çevrilir, dialektik materialist dünyagörüşünün, möhkəm inam və onun formalaşmasına kömək edir. Məhz buna görə də tədris və inkişaf təlim sistemində şagirdlərdə kimyəvi təsəvvürlərin formalaşdırılması kimyanın tədrisi metodlarında əsas yerlərdən birini tutur.

Açar sözlər: idrak nəzəriyyəsi, kimyəvi anlayış, analiz, sintez, atom, molekul, kimya dili



Elnara Ingilab Zamanli  

Baku State University

master student

elnare.zamanli@mail.ru

Aysu Rabil Mehdizade 

Baku State University

master student

murad.mzade2001@gmail.com

Samira Vasif Sadigli

Baku State University

bachelor

sadiqlisamire48@gmail.com

Aytaj Ilgar Vahabzade

Baku State University

bachelor

aytacvhbzde@gmail.com




                                                      Teaching of main concepts of chemistry 


                                                                        Abstract

In this article is spoken about how to upgrade the efficiency of teaching processes in formation of concepts according to the cognitive theory. When we say conception, we mean general type of knowledge and thinking form. 

Conception generalizes concrete material, takes primary perceived knowledge and obtained imagines to higher stage, becomes main way of understanding of matters will be learned and future changes of them, helps formation of dialectic materialist worldview, strong conviction and believe. That is why in educational and developing training system formation of chemical conceptions in students takes one of the central places in the methods of teaching of chemistry.

Keywords: cognitive theory, chemical concept, analysis, synthesis, atom, molecule, chemical language




Baxış: 584