Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/89/8-13

Rafail Əhmədli 

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

fəlsəfə elmləri doktoru

ehmedli.rafail@mail.ru

Lalə Əhmədova 

Azərbaycan Dövlət Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyası

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

lala.ahmadova@sport.edu.az 


MİRZƏ KAZIMBƏYİN DİLÇİLİK HAQQINDA DÜŞÜNCƏLƏRİ

VƏ FƏALİYYƏTİ


Xülasə

Məqalədə görkəmli alim M.Kazımbəyin Azərbaycan, rus, ərəb, fars, türk dillərinə və digər humanitar elmlərin müxtəlif sahələrinə dair dəyərli əsərləri, Rusiya türkologiya elminin inkişafında dönüş nöqtəsi olan “Türk-tatar dilinin qrammatikası” adlı əsəri və onun türk dillərinin tədris edildiyi əksər məktəb, gimnaziya və universitetlərdə tədris edilməsindən bəhs olunur.

Eyni zamandam mütəfəkkirin “Qrammatika”sı haqqında görkəmli alimlərin yüksək fikirləri, mövcud olan dilçilik kitablarından üstünlükləri, əsərin həm elmi əsər, həm də tədris vəsaiti kimi uğurları, bütün XIX əsr boyu türk dilinin öyrənildiyi Avropa ali və orta məktəblərində əsas tədris vasitələrindən biri olması araşdırılır.

Açar sözlər: Türk-tatar dilləri, şərqşünaslıq, qrammatika, Şərq dilləri, dərs vəsaiti, Türkologiya, universitet


Rafail Ahmadli

Azerbaijan State Pedagogical University

Doctor of Philosophy

ehmedli.rafail@mail.ru

Lala Ahmadova

Azerbaijan State Physical Culture and Sports Academy

Ph.D. in Philology

lala.ahmadova@sport.edu.az


Views and activities of Mirza Kazembek on linguistics


Abstract

The article discusses the valuable works of the outstanding scientist M.Kazembek on the Azerbaijani, Russian, Arabic, Persian, Turkic languages and other humanities, his work “Grammar of the Turkic-Tatar language”, which is a turning point in the development of Russian Turkic science. And also its teaching in most schools, gymnasiums and universities where Turkic languages were taught is also discussed. 

At the same time, discusses the high marks of prominent scientists about the “Grammar” of the thinker, its advantages over existing linguistic books, the success of both scientific work and textbook as one of the main means of education in European higher and secondary schools, where the Turkish language was studied in throughout the 19th century.

Keywords: Turk-tatar language, oriental studies, grammar, Eastern languages, schoolbook, Turkology, university 


Baxış: 507