Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Hörmət Qənbərəli Cavadova
Bakı Dövlət Universiteti
fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
cavadova22@mail.ru
Gülzar Qənbərəli Xanbabayeva
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
cavadova22@mail.ru

MÜASİR PEDAQOGİKANIN METODOLOJİ PROBLEMLƏRİ
Xülasə
Məqalədə metodologiya termininin mahiyyəti və məzmunu təhlil edilir, metodologiya ilə elmin əlaqəsinin müəyyən edilməsinə və bu əlaqənin dialektik tərəflərinin açılmasına daha çox diqqət yetirilir. Müəlliflər tədris reallığının və pedaqoji fəaliyyətin təkmilləşdirilməsinə metodologiyanın təsirinin əsas amillərini araşdırır, pedaqoji elmin məzmununun formalaşdırılmasında metodologiyanın rolunu müəyyənləşdirir. Məqalədə təsdiq olunur ki, tədris prosesinin təkmilləşdirilmısi və onun əsas komponentlərinin öyrənilməsi müəllimin metodik mədəniyyətindən asılıdır.
Açar sözlər: pedaqogika, təhsil, təlim, metodologiya, müəllim, pedaqoji fəaliyyət

Hormat Qanbarali Javadova
Gulzar Qanbarali Khanbabayeva

Methodological problems of modern pedagogy
Abstract
The article analyzes the nature and the content of the term “methodology”, and concludes that so far there is no clear approach to the notion definition. Much attention is paid to determine the relationship between methodology and science, and to reveal dialectical aspects of this relationship. The author studies the main factors of methodology influence on improving teaching reality and pedagogical activity, and defines the role of methodology in forming the content of pedagogical education. It is proved that the improvement of the educational process and study of its main components depends on methodological culture of a teacher.
Key words: pedagogy, education, training, methodology, teacher, pedagogical activity




Baxış: 807