Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/102/258-263

Teymur Gasimov

Azerbaijan State Oil and Industry University

master student

amit2001@mail.ru


PURPOSE AND ADVANTAGE OF CHATBOTS


Abstract

Digital technologies, in particular chatbots, are becoming a key element of interaction between companies (brands) and consumers, performing various functions, replacing a person and imitating his behavior. They find new functional areas related to the current activities of the organization, acquire new competencies that affect the level of market flexibility of the business and its operational efficiency. Chatbots can guide shoppers through transactional steps, saving them cognitive effort and time, and become an asset that differentiates a company or brand from its competitors. The authors believe that the personalized diversification of chatbots across economic sectors and market sectors will increase the level of maturity of companies and brands in the digital environment, aimed at public recognition and universal socialization.

Keywords: dialog box, artificial intelligence, communications, consumers, chatbots


Teymur Qasımov

Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universiteti

magistrant

amit2001@mail.ru


Çatbotların məqsədi və üstünlükləri


Xülasə

Rəqəmsal texnologiyalar, xüsusən də chatbotlar şirkətlər (brendlər) və istehlakçılar arasında qarşılıqlı əlaqənin əsas elementinə çevrilir, müxtəlif funksiyaları yerinə yetirir, insanı əvəz edir və onun davranışını təqlid edir. Onlar təşkilatın cari fəaliyyəti ilə bağlı yeni funksional sahələr tapır, biznesin bazar çevikliyi səviyyəsinə və onun əməliyyat səmərəliliyinə təsir edən yeni səlahiyyətlər əldə edirlər. Çatbotlar alıcıları əməliyyat addımları ilə istiqamətləndirə, onların idrak səylərinə və vaxtlarına qənaət edə bilər və şirkət və ya brendi rəqiblərindən fərqləndirən aktivə çevrilə bilər. Müəlliflər hesab edirlər ki, chatbotların iqtisadi sektorlar və bazar sektorları üzrə fərdiləşdirilmiş diversifikasiyası ictimai tanınmağa və universal sosiallaşmaya yönəlmiş rəqəmsal mühitdə şirkətlərin və brendlərin yetkinlik səviyyəsini artıracaq.

Açar sözlər: dialoq qutusu, süni intellekt, rabitə, istehlakçılar, chatbotlar


Baxış: 208