DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/89/40-44
Elzanə Musayeva
Gəncə Dövlət Universiteti
dissertant
elzane.musayeva21@gmail.com
REKLAM MƏTNLƏRİNİN DİL VƏ ÜSLUB XÜSUSİYYƏTLƏRİ HAQQINDA
Xülasə
Bu məqalədə reklam mətnlərinin linqvistik və üslub xüsusiyyətlərindən bəhs edilir. Müəlliflər reklam mətnlərini daha təsirli və yaddaqalan edən dil xüsusiyyətlərini təhlil edirlər. Xüsusilə, lüğət seçimi, alliterasiya, antiteza, qafiyə, metafora və s. kimi üslub vasitələrinin istifadəsi müzakirə olunur. Təhlil belə nəticəyə gəlməyə əsas verir ki, reklam mətnlərində linqvistik və üslubi vasitələrin istifadəsi onların effektivliyini əhəmiyyətli dərəcədə artıra və reklam məqsədlərinə çata bilər. Nəticə etibarı ilə məqalə marketinq, reklam və linqvistika sahəsində mütəxəssislərin marağına səbəb olur və həmçinin dilin kommersiya məqsədləri üçün səmərəli istifadəsi ilə maraqlanan hər kəs üçün faydalı ola bilər.
Açar sözlər: reklam mətnləri, linqvistika, dil elelemtnləri, üslubi vasitələr, maketinq
Elzana Musayeva
Ganja State University
dissertatist
elzane.musayeva21@gmail.com
Language and stylistic characteristics of advertising texts
Abstract
This article examines the language and stylistic characteristics of advertising texts. The author analyzes language features that make advertising texts more effective and memorable. In particular, they discuss the choice of vocabulary and the use of stylistic devices such as alliteration, antithesis, rhyme, metaphors, and others. The analysis leads to the conclusion that the use of language and stylistic devices in advertising texts can significantly increase their effectiveness and achieve advertising goals. Ultimately, the article is of interest to specialists in the fields of marketing, advertising, and linguistics, and may be useful for anyone interested in effectively using language for commercial purposes.
Keywords: advertising texts, linguistics, language elements, stylistic devices, marketing