Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/96/45-50

Şəlalə Mahmudova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

shalale.makhmudova@mail.ru


1960-1980-Cİ İLLƏRDƏ AZƏRBAYCAN UŞAQ HEKAYƏLƏRİNİN MÖVZUSU, 

İDEYA-BƏDİİ XÜSUSİYYƏTLƏRİ


Xülasə

1960-1980-ci illərdə Azərbaycan uşaq nəsri daha geniş vüsət alaraq inkişaf etmişdir. Bu dövrdə Ə.Babayeva, X.Hasilova, Ə.Əhmədova, Y.Əzimzadə, Z.Xəlil, N.Süleymanov, N.Abdullayev, Ə.Səmədli və başqaları hekayə janrında bir-birindən maraqlı, rəngarəng mövzularda əsərlər yaratmışlar. Məqalədə adları çəkilən yazarların hekayələri tədqiq olunmuşdur. Həmçinin bu hekayələrin məktəbyaşlı uşaqların təlim-tərbiyəsindəki rolu vurğulanmışdır. Qeyd olunmuşdur ki, bu hekayələr məktəb yaşlı oxucuların biliyini, dünyagörüşünü, söz ehtiyatını artırır, onların təfəkkürünü, zehni qabiliyyətini zənginləşdirir. Eyni zamanda, oxuculara müsbət əxlaqi keyfiyyətlər aşılayır, məktəblilərin bədii zövqünü formalaşdırır. Belə qənaət əldə olunmuşdur ki, 60-80-ci illərdə yazılmışəsərlərin oxusuna bu gün də önəm verilməli, ədəbiyyat dərslərində bu kimi hekayələrin oxusu təşkil olunmalıdır. 

Açar sözlər: hekayə, mövzu, ideya, məqsəd, təlim-tərbiyə, elmi-fantastika


Shalala Makhmudova

Azerbaijan State Pedagogical University

doctor of philosophy in philology

shalale.makhmudova@mail.ru


Theme, idea and artistic characteristics of children's stories 

in Azerbaijan between 1960-1980


Abstract

Between the 1960-1980, Azerbaijani children's prose developed on a larger scale. During this period, A.Babayeva, K.Hasilova, A.Ahmadova, Y.Azimzade, Z.Khalil, N.Suleymanov, N. Abdullayev, A.Samadli, and others created works on captivating and colorful themes in the narrative genre. The stories of the authors mentioned in the article were examined. The role of these stories in the education of school-age children has also been emphasized. It was found that these stories broaden the knowledge, views, and vocabulary of school-age readers and enrich their thinking and mental abilities. At the same time, they instill positive moral qualities in readers and shape the artistic tastes of school-age children. It was concluded that the reading of works written in the 60s and 80s should still be significant today and such stories like these should be organized in literature classes.

Keywords: story, theme, idea, purpose, education, science fiction




Baxış: 381