Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Firadun Nadir Ibrahimov
Sheki branch of ADPU
doctor of pedaqogical sciences, professor
firedun_ibrahimov@mail.ru
Gunel Ogtay Aliyeva
Sheki branch of ADPU
teacher
gunelaliyeva0492@gmail.com

ALGORITHMIC BASES OF TECHNOLOGY OF MASTERING
 
ARITHMETIC OPERATIONS ON NAMED NUMBERS
Abstract
The article explains the relevance of the topic "Algorithmic basis of the techno logy of mastering arithmetic operations on named numbers." It is emphasized that the expectation of the integration of activities with the systematized knowledge system in the content of education is a perennial problem. It is stated that in the process of teac hing mathematics, the expansion of the concept of numbers, the development of stu dents' spatial imagination and measurement of quantities, the for mation of skills to perform operations on named numbers should be focused on the integration of know ledge with the knowledge system. Approaching the issue from this aspect, "Algorithmic bases of the technology of mastering arithmetic operations on named numbers" are defined.
Key words: natural numbers, circle of natural numbers, quantities, abstract and named numbers, simple and complex named numbers, arithmetic operations, spatial signs, complex spatial representations 

Adlı ədədlər üzərində hesab əməllərin
 mənimsədilməsi texnologiyasının alqoritmik əsasları
Xülasə
Məqalədə “Adlı ədədlər üzərində hesab əməllərin mənimsədilməsi texnologiyasının alqoritmik əsasları” mövzusunun aktuallığının şərhi verilir. Təhsilin məzmunda sistemləşdirilmiş biliklər sistemi ilə fəaliyyətin vəhdətinin gözlənilməsinin həmişəyaşar problem olması diqqət mərkəzinə çəkilir. Bildirilir ki, riyaziyyatın tədrisi prosesində ədəd anlayışının genişləndirilməsi, şagirdlərin fəza təsəvvürlərinin inkişafı və kəmiy yətlərin ölçülməsi, adlı ədədlər üzərində əməllərin icrası üzrə bacarıqlarının formalaş dırılması vahidin tərəfləri kimi təzahür edən elementlər olmaqla təhsilin məzmunun da biliklər sistemi ilə fəaliyyətin vəhdətinə yönəlməlidir. Məsələyə sözügedən aspekt dən yanaşılaraq “Adlı ədədlər üzərində hesab əməllərinin mənimsədilməsi texnologiyasının alqoritmik əsasları” müəyyənləşdirilir.
Açar sözlər: natural ədədlər, natural ədədlər dairəsi, kəmiyyətlər, mücərrəd və adlı ədədlər, sadə və mürəkkəb adlı ədədlər, hesab əməlləri, fəza əlamətləri, mürəkkəb fəza təsəvvürləri 




Baxış: 473