https://doi.org/10.36719/2706-6185/42/52-61
Amalya Sezgin
Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universiteti
doktorant
https://orcid.org/0000-0001-8891-4023
Azərbaycanda dövlət və özəl məktəblərdə tədqiqat-əsaslı təlimin
(TƏT) tətbiqi üzrə araşdırma
Xülasə
Tədqiqatın məqsədi Azərbaycanda dövlət və özəl məktəblərdə şagirdlərin tədqiqat bacarıqlarının inkişafında Tədqiqat-əsaslı Təlimin (TƏT) rolunu araşdırmaqdır. Azərbaycanda bir çox dövlət məktəblərində tədrisdə hələ də ənənəvi təlim metodlarından istifadə olunur, lakin özəl və beynəlxalq məktəblər TƏT vasitəsilə şagirdlərin tədqiqat bacarıqlarının inkişafında səmərəli təcrübələr nümayiş etdirirlər. Bu tədqiqat şagirdlərin nailiyyətləri, təlim metodları və məktəbin tipi (dövlət və ya özəl) arasındakı əlaqəni, xüsusilə Tədqiqat-əsaslı Təlimin tətbiqi kontekstində araşdırır. Tədqiqatda kəmiyyət araşdırma metodu tətbiq olunmuşdur. Məlumatlar özəl və dövlət məktəblərinin ibtidai sinif müəllimləri arasında sorğu yolu ilə toplanmışdır. Nəticələr göstərmişdir ki, məktəbin növü ilə Tədqiqat-əsaslı Təlimin tətbiqi arasında əlaqə mövcuddur. Tədris metodları əsasən dəyişənlər, xüsusilə müəllimlərin təcrübəsi tərəfindən əhəmiyyətli dərəcədə formalaşır. Tədqiqatda şagirdlərin akademik göstəricilərinə, elmi dünyagörüşünə və tədqiqat bacarıqlarına təsir vurğulanmış və tədris yanaşmalarındakı fərqləri aradan qaldırmaq üçün hədəfli peşəkar inkişafın zəruriliyi qeyd edilmişdir.
Açar sözlər: sorğu, tədris, məktəb, dövlət, özəl, ibtidai məktəb