Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/109/71-78

Rəhimə Sadiqova

Naxçıvan Dövlət Universiteti

rehimesadiqova41@gmail.com

Qasım Tağıyev

Naxçıvan Dövlət Universiteti

tagiyevq23@gmail.com

 

Bayes düsturunun innovativ sahibkarlara açdığı yol

 

Xülasə

Məqalə ehtimallar nəzəriyyəsinin bir qolu olan Bayes teoreminin iqtisadiyyatın müxtəlif sahələrində praktiki tətbiqindən bəhs edir. Bu gün iqtisadiyyat dünyada və ölkəmizdə ən vacib və aktual mövzulardan biridir. Bu gün iqtisadiyyat daim dəyişir. Eyni zamanda hər gün yüzlərlə ideya ortaya çıxır və insanlar bu ideyaları həyata keçirmək istəyirlər. Bəs bu ideyaların hər biri uğur­ludurmu? Xeyr. Məhz bu məqalədə Bayes teoremi bazara girmək istəyən ideyaların və in­sanların nə qədər uğurlu olacağını müəyyən etmək üçün praktiki yol təqdim edir. İnsanların ideyalarının və istehsal etmək istədikləri məhsulların uğuru Bayes teoreminin düsturu ilə ölçülür. Bundan başqa, məqalədə şirkətin gələcəyi, investisiyaları, o cümlədən şirkətin səhmlərinin artıb-artmayacağına dair proqnozlar praktiki şəkildə tətbiq edilir.

Açar sözlər: Bayes düsturu, sahibkar, risk, bazar təhlili, iqtisadiyyat, məhsul, ehtimal


Baxış: 69