Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/109/156-160

Novruz Nəsirov

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

kafedra.rtt@adpu.edu.az

Günel Şahməmmədova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

kafedra.rtt@adpu.edu.az

 

Bəzi tip irrasional tənlik və bərabərsizliklərin həlli

 

Xülasə

Tənlik və bərabərsizliklər anlayışı məktəb riyaziyyat kursunun ən əhəmiyyətli sahələrindən biridir. Bu daha çox onunla izah olunur ki, tənlik və bərabərsizlik anlayışlarından riyaziyyatın müxtəlif sahələrində, eləcə də mühüm praktik məsələlərin həllində geniş istifadə olunur. Bu tənlik və bərabərsizliklər içərisində isə irrasional tənlik və bərabərsizliklərin özünəməxsus rolu və əhə­miyyəti vardır.

Məqalədə bəzi tip irrasional tənlik və bərabərsizliklərin həlli üsullarına baxılmışdır. Müxtəlif həll üsulları ilə yanaşı, irrasional tənlik və bərabərsizliklərin həllində süni üsullar da tətbiq edilir. İrrasional tənlik və bərabərsizliklərin həllində hansı üsulun tətbiq edilməsindən asılı olmayaraq, elə etmək lazımdır ki, hər sonrakı mərhələdə alınan tənlik, yaxud bərabərsizlik əvvəlki ilə eynigüclü olsun. Yaxud da heç bir məhdudiyyət qoymadan verilmiş tənliyi həll edərkən alınan köklərin yoxlanması əsas məsələlərdən biridir.

Məqalədə, xüsusilə bir çox hallarda irrasional bərabərsizliyin hər iki tərəfinin bir neçə dəfə qüv­vətə yüksəltməklə onu rasional bərabərsizliyə gətirilməsi, bu zaman alınan yeni bərabərsizliyin əvvəlki ilə eynigüclü olmasının gözlənilməsi mərhələsinin metodik şərhi misal nümunələri ilə verilmişdir.

Açar sözlər: tənlik, bərabərsizlik, radikal, parametr, qüvvət


Baxış: 73