Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Tamara Bidat qızı Məmmədova
Bakı Slavyan Universiteti
riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
tamara64@bk.ru

İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ HƏNDƏSİ FİQURLARIN QURULMASI
 
BACARIQLARININ FORMALAŞDIRILMASI
Xülasə
Məqalədə həndəsi fiqurların qurulması bacarıqlarının formalaşmasına həndəsi məsələlərin həllində əsas şərtlərdən biri kimi baxılır. Təklif olunur ki, ilk riyaziyyat dərslərindən həndəsi fiqurları öyrənməyə başlayandan şagirdlərə onları əvvəlcə əllə, sonra xətkeş və pərgarla yüksək keyfiyyətlə çəkməyi öyrrətmək lazımdır.
Açar sözlər: ibtidai sinif, həndəsə, həndəsi fiqur, çertyoj, qurma məsələləri

Tamara Bidat Mammadova
Formation of   construction skills of gymanic figures in primary schools
Abstract
The article is devoted to formation of skills of constructing geometric shapes. The author suggests that the first lessons of mathematics by using geometrical figures features of their students, first by hand, then using a ruler.
Key words: elementary school, geometry, geometric shapes, drawing, problems on construction




Baxış: 709