Arxiv
Elmi iş - 2024
Günel Vahid qızı Əkbərova
Bakı Slavyan Universiteti
Laborant
akberzadeg@mail.ru
Zəhra Nurbala qızı Abdullayeva
Bakı Slavyan Universiteti
müəllim
zaxra_abdullayeva@mail.ru
Nəzrin Zaur qızı İsmayılova
Bakı Slavyan Universiteti
nazrin.ismayilova1990@mail.ru
Nailə Nəcəf qızı Baxşiyeva
Bakı Slavyan Universiteti
naile-baxsiyeva@mail.ru
İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ HESAB MƏSƏLƏLƏRİNİN HƏLLİNİN ÖYRƏDİLMƏSİ
Xülasə
İbtidai sinif şagirdlərinin, hesab məsələlərinin lazımınca öyrənməsi və onların lazımınca başa düşməsi, araşdırılır. Şagirdlərə həyatda baş verən hadisələrlə bağlı məsələlər verilir və onların həlli üsulları ilə tanış edilir. Tədris prosesi zamanı şagirdin intellektual inkişafında irəliləyiş baş verir. Bu cəhətdən məsələ həlli vacib yer tutur.Şagirdlər hesab əməli nəticəsi ilə komponentləri arasında asılılığı, kəmiyyətlər arasındakı asılılığı öyrənir məsələdə verilənlərlə axtarılan arasında əlaqəni aşkar etmək üçün məsələnin şərtindən istifadə edirlər.
Açar sözlər: hesab, həll, həll üsulları, ibtidai sinif, məsələ, məsafə , sürət, zaman Gunel Vahid Akbarova
Zahra Nurbala Abdullayeva
Nazrin Zaur Ismayilova
Naila Najaf Bakhshiyeva
Teaching the solution of accounting problems at primary schools
Abstract
Primary school students' proper study and understanding of arithmetic is investigated. Students are given questions related to life events and are introduced to their solutions. During the learning process, progress is made in the intellectual development of the student. In this regard, the issue is important.Students learn the relationship between the practical result of the calculation and its components, the relationship between the quantities, use the condition of the problem to find the relationship between the data in the problem and the sought.
Key words: arithmetic, distance, primary class, problem, solution, solution methods, speed, time
Baxış: 597