Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Nərgiz Əhməd qızı Həsənova
Bərdə şəhər 8№-li tam orta məktəb
müəllim.nergizhesenova1975@gmail.com

İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ MİLLİ - MƏNƏVİ DƏYƏRLƏRİN AŞILANMASI
Xülasə
İbridai sinif dərsliklərində verilən bədii mətnlər, bədii parçalar kiçik yaşlı məktəblilərin əxlaq tərbiyəsində böyük rol oynayır və böyük əhəmiyyət kəsb edir. Kiçik yaşlı məktəblilərin tərbiyəsində bədii mətnlər (nağıl, rəvayət, dastanlardan parçalar, şeir, laylalar, bayatılar və tapmacalar) böyük tərbiyəvi təsir gücünə, əxlaqi keyfiyyətlər formlaşdırmaq qüvvəsinə malikdir. Sinif müəllimi bu əlverişli imkandan səmərəli istifadə etməlidir.
Açar sözlər: məktəblilər, əxlaq, mənəviyyat, dərslik, təhsil

Nargiz Ahmed Hasanova

Upbringing of national-spiritual values in primary schools
Abstract
Literary texts and literary pieces given in Hebrew textbooks play an important role in the moral education of young schoolchildren and are of great importance.In the education of young schoolchildren, literary texts (tales, legends, passages from epics, poems, lullabies, bayats and riddles) have a great educational effect, the power to form moral qualities.The class teacher should take advantage of this opportunity.
Keywords: schoolchildren, morals, spirituality, textbook, education




Baxış: 502