Arxiv
Elmi iş - 2024
Ramazan Əzizxan oğlu Eyyubov
Bakı Slavyan Universiteti
riyaziyyat üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
eyyubov 54@mail.ru
Tamam Sahib qızı Qurbanova
Bakı Slavyan Universiteti
tom0909178@mail.ru
Cansu Fəxri qızı Həmidli
Bakı Slavyan Universiteti
c.hamidli@mail.ru
Günel Namikovna Nağıyeva
Bakı Slavyan Universiteti
gunelnagieva557@gmail.com
İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ VAXTIN ÖLÇÜLMƏSİNİN ÖYRƏDİLMƏSİ
Xülasə
Zaman fəlsəfədə baş verən hadisələrin ardıcıllığının insan tərəfindən dərk edilməsidir. Zaman fəlsəfədə baş verən hadisələrin ardıcıllığının insan tərəfindən dərk edilməsidir. Zamanın mövcud olduğu filosoflar tərəfindən müxtəlif cür təsvir olunmuşdur. Zamanın bir ölçülü olmasına əsasən zaman daxilində olan cisimlər bir istiqamətdə keçmişdən gələcəyə doğru inkişaf edir. Zaman geri qayıtmır, o yalnız irəliyə doğru hərəkət edir. İşdə 1-ci sinifdən başlayaraq ibtidai sinifdə zamanın ölçülməsi, sutka, həftə, ay, il, anlayışları ilə tanış olub, onlara utkanın neçə saatdan, həftə və ayların neçə gündən, bir ilin neçə aydan ibarət olmasının tədris olunması yolları öyrədilir.
Açar sözlər: ibtidai sinif, məkan, ölçülmə, saat, təqvim, vaxtRamazan Azizkhan Eyyubov
Okay Sahib Qurbanova
Jansu Fahkri Hamidli
Gunel Namikovna Nagiyeva
Ways to teach time measurment at primary schools
Abstract
Time is man's understanding of the sequence of events in philosophy. Time is man's understanding of the sequence of events in philosophy. The existence of time has been variously described by philosophers. Due to the fact that time is one-dimensional, objects in time evolve in one direction from the past to the future. Time does not go back, it only moves forward. Starting from the 1st grade, they get acquainted with the concepts of measuring time, day, week, month, year in the primary school, and teach them how to spend hours, weeks and months, and how many months of a year.
Key words: elementary school, space, measurement , clock, calendar, time
Baxış: 521