OI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/25/58-62
Nigar Huseynova
National Aviation Academy
CODE-SWITCHING IN ESL CLASSES IN AZERBAIJAN
Abstract
This research sought to investigate the role of code-switching in ESL classes in Azerbaijan. This research is designed to answer two main questions: “Does shifting to L1 hinder language development in ESL classes?” and “What is the attitude of Azerbaijani learners towards L1 shifting in ESL classes?”. A survey has been done to collect the data and a mixed methodology was used to evaluate the data. Findings revealed that the frequency of code-switching depends on some factors, such as the level of students and different sections of the lesson. Teachers mainly code-switch in teaching A1-A2 level students, especially in teaching grammar.
Keywords: code-switching, ESL classes, inter-sentential switching, shifting to L1, teaching grammar
Nigar Hüseynova
Milli Aviasiya Akademiyası
nigar.huseynova.r97@gmail.com
Azərbaycanda ingilis dili dərslərində dil kodunun dəyişməsi
Xülasə
Bu məqalənin məqsədi Azərbaycanda ingilis dili ikinci dil kimi tədris olunan dərslərdə dil kodunun dəyişməsinin rolunu tədqiq etməkdir. Tədqiqat işi iki əsas suala cavab vermək üçün tərtib edilmişdir: “İngilis dilinin xarici dil kimi tədris olunduğu dərslərdə ana dilinin istifadəsi xarici dilin inkişafına təhlükə yaradırmı?” “Azərbaycanlı tələbələrin xarici dil dərsində ana dilinin istifadəsinə münasibəti necədir?” Tədqiqat aparmaq və faktlar toplamaq üçün sorğu təşkil olunmuşdur və sorğunun nəticəsi qarışıq metodologiya istifadə olunaraq qiymətləndirilmişdir. Sorğunun ümümi nəticəsi aşkarlamışdır ki, ingilis dilinin xarici dil kimi tədris olunduğu dərslərdə müəllimlərin dil kodunu dəyişməsi tələbələrin dil səviyyəsi, dilin müxtəlif aspektlərinin tədrisi kimi müxtəlif faktorlardan asılıdır.
Açar sözlər: dil kodunun dəyişilməsi, cümlədaxili kod dəyişilmədi, ana dilinin istifadəsi, ingilis dili tədrisi, qrammatika tədrisi