Sevinc Əhmədova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
DİLDƏ METAFORİKLƏŞMİŞ İFADƏ VASİTƏLƏRİ
(“AİLƏ” KONSEPTİ ƏSASINDA)
Xülasə
Ailə mədəni bir cəmiyyətdir, özü də onun əsasını təşkil edir. Məna semantik konseptin tərkib hissəsidir. Semantik konsept (təsəvvür) aktual mədəni konseptin konseptual təzyiqindən azad olduğu üçün mücərrəddir. Ünsiyyətdə əlavə mədəni bilik mühüm rol oynayır. Biz bilirik ki, semantik konsept relevant mədəni biliyi aktivləşdirir. Bu ondan bəlli olur ki, dil daşıyıcısı deyiləni kontekstdə yoxlayır və bununla da təcrübə əlaqələrini canlandırır. Dünyanın linqvistik mənzərəsinin formalaşmasında metaforanın roluna xüsusi önəm verilmiş və o, dünya haqqında düşünmə vasitəsi statusu almışdır. Belə ki, şəxsi mənanın formalaşmasına yönəlmiş fəaliyyəti formalaşdıran insanın konseptual sistemi mövcuddur və mənimsənilmiş biliyin konseptuallaşdırılması prinsipi qnoseoloji vəzifənin aktuallaşdırılmasında mühüm yer tutur. Müvafiq olaraq, metafora üslubi trope olaraq qalır və insan təfəkkürü prosesində üzə çıxan reallıq modeli statusu ilə təltif olunur.
Açar sözlər: konsept, metafora, təfəkkür, konteks, termin
Sevinj Ahmadova
Azerbaijan State Pedagogical University
Metaphorical means of expression in the language
(Based on the family consept)
Abstract
The family is a cultural society, and it is its basis. Meaning is part of semantic concept. A semantic concept (imagination) is abstract because it is free from the conceptual pressure of an actual cultural concept. Additional cultural knowledge plays an important role in communication. We know that a semantic concept activates relevant cultural knowledge. This is clear from the fact that the speaker of the language checks what is said in the context and thus revives the experience connections. The role of metaphor in the formation of the linguistic picture of the world is given special importance, and it has received the status of a means of thinking about the world. Thus, there is a conceptual system of a person that forms the activity aimed at the formation of personal meaning, and the principle of conceptualization of acquired knowledge occupies an important place in the actualization of the epistemological task. Accordingly, the style of metaphor remains a trope and is awarded the status of a model of reality revealed in the process of human thought.
Keywords: consept, metaphor, mentality, context, term