Arxiv
Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Sevil Farrukh Ibrahimova
Azerbaijan Honored Teacher of the Republic
teacher of Sheki branch of ADPU
ibrahimova_57@mail.ru

EDUCATING STUDENTS IN THE SPIRIT OF DILIGENCE
 
INFLUENCE ON CAREER CHOICE
Summary
The article shows the relevance of the research on the topic “the impact of educating students in the spirit of industriousness on the choice of profession” as a part of scientific research aimed at the organization of career-oriented work in general education schools, the discovery of theoretical and technological features of various aspects of the orientation of learners towards professional choice 1) Identification of arqumentors, which is important to be focused on in order to regulate the successful and conscious professional selection environment of students 2) The interpretation was given to clarify the theoretical and technological directions of the movement of opportunities of educational process at different levels of general education (or some specific subjects in terms of solution of this problem).
Key words: career orientation, social skills, reform program, labor education, training work, labor market, competitiveness, factors influencing career choice 

Sevil Farrukh Ibrahimova
Calışqan ruhda tehsil alan telebelerin kariyera secimine tesiri
Xülasə
Məqalədə ümumi təhsil məktəblərində peşəyönümü işinin təşkilini, təhsilalanların peşə seçiminə istiqamətləndirilməsinin müxtəlif aspektlərdən nəzəri və texnoloji xüsusiyyətlərinin aşkarlanmasını hədəfləyən elmi araşdırmaların tərkib hissəsi kimi “Şagirdlərin əməksevərlik ruhunda tərbiyə olunmasının peşə seçiminə təsiri” mövzusu üzrə tədqiqatın aktuallığı göstərilmiş və tədqiqat materiallarının ümumiləşmə sinin iki istiqamət 1) Şagirdlərin uğurlu və şüurlu peşə seçimi mühitini tənzimlə mək məqsədilə diqqət mərkəzində saxlanılması vacib sayılan arqumentlərin müəy yənləşdirilməsi, 2)Ümumi təhsilin müxtəlif səviyyələrində tədris prosesinin (və ya bu məsələnin həlli baxımından məxsusiliyi ilə seçilən bəzi fənlərin) imkanlarının hərəkət halına gətirilməsinin nəzəri və texnoloji istiqamətlərinə aydınlıq gətirilməsi üzrə interpretasiyası verilmişdir.
Açar sözlər: peşəyönümü, sosial səriştələr, islahat proqramı, əmək tərbiyəsi, təlim əməyi, əmək bazarı, rəqabətədavamlılıq, peşəseçiminə təsir edən amillər




Baxış: 527