Arxiv
QƏDİM DİYAR 2025 QƏDİM DİYAR 2024 QƏDİM DİYAR 2023 QƏDİM DİYAR 2022 QƏDİM DİYAR 2021 QƏDİM DİYAR 2020 QƏDİM DİYAR 2019

DOI:  https://doi.org/10.36719/2706-6185/47/16-37

Oussama Benyettou

Milli Təhsil Tədqiqatları İnstitutu, Əlcəzair

Əqli mülkiyyət üzrə hüquq elmləri doktoru

https://orcid.org/0000-0002-7617-407X

oussama.benyetou@inre.dz

Məhəmməd Mohtar Didouche

 Milli Təhsil Tədqiqatları İnstitutu, Əlcəzair

ümumi fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0006-1350-7726

mohamed.mokhtar.didouche@inre.dz

Hakim Bouamama

 Milli Təhsil Tədqiqatları İnstitutu, Əlcəzair

psixologiya elmləri doktoru

https://orcid.org/0000-0002-0909-984X

hakim.bouamama@inre.dz

 

Əlcəzairdə təhsil sistemində səriştə yanaşmasını tənzimləyən

qanunvericilik bazasının tarixi inkişafı

 

Xülasə

 

Bu tədqiqat Əlcəzair təhsil sistemində onların qəbulu prosesində məlum olan ən mühüm mərhələ və prosedurları izləməklə, Əlcəzairdə təhsil sistemində səlahiyyətlərə yanaşmanı tənzimləyən qanunvericilik bazasının tarixi inkişafını təhlil etmək məqsədi daşıyırdı. Həmçinin onu tənzimləyən hüquqi mətnlərin təhlili və şərhi.

Tədqiqat müəyyən etdi ki, hüquqi və tənzimləyici mətnlər açıq və birbaşa tənzimləmədən daha çox səlahiyyətlərə yaxınlaşma məsələsini gizli şəkildə tənzimləməyə meyllidir. Bundan əlavə, hüquqi tənzimləmə bu yanaşmanın Əlcəzair təhsil sistemi daxilində tədricən inteqrasiyası və uyğunlaşdırılması prosesində, xüsusən də təhsil subyektlərinə bu yanaşmanın məzmunu və məqsədlərini aydınlaşdırmaq baxımından təsirli rol oynamışdır.

Açar sözlər: qanunvericilik bazası, səriştə yanaşması, Əlcəzair təhsil sistemi, qanuni tənzimləmə


Baxış: 69